English

امام جمعه کیش:

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

امام جمعه کیش گفت: مهمترین علت دشمنی دشمنان اسلام با برپایی راهپیمایی اربعین، زمینه سازی این حرکت برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه گفت: امام زمان علیه السلام با آمدنش جهان را از وجود ظالمان و مستکبران پاک خواهد کرد.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه کنگره عظیم اربعین مصداقی بر این موضوع است که هدف امام حسین (ع) فراموش شدنی نیست، گفت: اربعین شروع جاذبه امام حسین (ع) در جذب آزادگان جهان است.

وی با اشاره به بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به کشور گفت: آزادگان، مجاهدانه از دین، عزت و خاک کشور دفاع کردند و امروز مردم و مسئولان باید قدردان آزادگان با زنده نگه داشتن یاد و مجاهدت آنها باشند.

امام جمعه کیش با تشریح ابعاد کودتای بیست و هشتم مرداد که در آن محمد مصدق در نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها از قدرت برکنار شد و حکومت پهلوی دوباره بر سر کار آمد، گفت: کودتای بیست و هشتم مرداد نشان داد اعتماد به آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان فرجامی جز گمراهی و تباهی ندارد و مسئولان باید بدانند که در مقابل آمریکا و دوستان غربی اش با اقتدار، هوشیارانه و عزتمندانه حقوق ملت ایران را پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز سی و یکم مرداد، روز جهانی مساجد را هم موضوع مهمی دانست که یادآور کانونی بودن مسجد در انجام وظایف مختلف و توسعه کشور است.

امام جمعه کیش، افزود: هرگاه وظایف و کار‌های بزرگ به افرادی که اهل مسجد بودند سپرده شده موفقیت های زیادی به دست آمد و مسئولان باید در انتخاب مدیران به این مساله توجه کنند.

او با گلایه نسبت به اینکه در دهه اخیر تکمیل و بازسازی مساجد کیش مورد غفلت واقع شده است از مسئولان خواست برای این موضوع آستین همت بالا بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور، گفت: یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح است که توانسته بازدارندگی خوبی برای ایران اسلامی و محور مقاومت به دنبال داشته باشد.

امام جمعه کیش موفقیت های صنایع دفاعی کشور را مصداق بارز بیان فعل خواستن برشمرد و افزود: در هر حوزه‌ای اگر به خودباوری برسیم می‌توانیم کشور را بی نیاز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دست اندرکاران کنگره شهدای کهگیلویه و بویر احمد اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با تاکید بر توان شایسته جوانان ایرانی برای خودکفایی در همه حوزه‌ها فرمودند: باید با پرهیز از نادیده گرفتن توطئه‌های دشمنان، از بزرگ نمایی آنان خودداری کرد، چرا که امروز شاهد هستیم به شکل های مختلف از جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت می‌خواهند که به رژیم صهیونیستی حمله نشود و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه اسرائیل در جنگ ده ماهه خود علیه مردم مظلوم غزه موفقیتی به دست نیاورده است و رزمندگان حماس در حال مقاومت هستند، گفت: پاسخ ترور شهید اسماعیل هنیه و فرماندهان محور مقاومت حتمی است و این موضوع ارتباطی به روند مذاکرات صلح ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز، افزود: ترس و انتظار رژیم صهیونیستی از حمله، مجازاتی فرسایشی است و رژیم صهیونیسیتی باید منتظر پاسخی دردناک باشد که زمان و مکان آن را محور مقاومت تعیین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه