English

فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش خبر داد؛

بهره گیری از دانش، تخصص داخلی و تجهیزات بومی در پدافند هوایی کشور

فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش گفت: دلاورمردان پدافند هوایی ایران با بهره گیری از دانش، تخصص داخلی، تجهیزات و فناوری بومی توانسته اند نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

بهره گیری از دانش، تخصص داخلی و تجهیزات بومی در پدافند هوایی کشور
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، سرهنگ جواد پورخسروانی در نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز پدافند هوایی، گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از چهار نیروی زیر مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه دفاع زمینی از حریم هوایی ایران را بر عهده دارد.

سرهنگ جواد پورخسروانی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حراست، حفاظت و صیانت هوا و فضای کشور را برعهده دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر اهمیت و نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید فرمودند.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش با اشاره به تحولات یک سال گذشته در منطقه جنوب غرب آسیا، گفت: انجام عملیات‌های مختلف از جمله طوفان الاقصی، وعده صادق و عملیات اربعین نشان دهنده اهمیت حوزه دفاعی از جمله حوزه پدافندی در منطقه است.

سرهنگ جواد پورخسروانی با اشاره به اینکه عصر حاضر، جنگ‌های بومی به جنگ‌های هوایی تبدیل شده، افزود: بیشترین ماموریت‌های پدافند هوایی در حوزه کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری و انهدام دشمن متخاصم است و دلاورمردان ایرانی با بهره گیری از دانش، تخصص داخلی، تجهیزات و فناوری بومی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند تا جایی که بر اساس اعلام ایکائو آسمان ایران اسلامی امن‌ترین آسمان جهان معرفی شد.

وی با اشاره به شکل گیری پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ١٣٧١ و تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: یگان‌های پدافند هوایی نیروی هوایی ارتش نیز به این مجموعه اضافه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه