English

امام جمعه موقت کیش:

افزایش حملات رژیم صهیونیستی حاصل حمایت‌های استکبار جهانی و حامیان آنان است

خطیب موقت نمازجمعه کیش گفت:افزایش حملات رژیم صهیونیستی در منطقه را حاصل حمایت‌های استکبار جهانی و حامیان آنان برشمرد

افزایش حملات رژیم صهیونیستی حاصل حمایت‌های استکبار جهانی و حامیان آنان است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام عبدالرحمن یوسف پور در خطبه‌های نماز جمعه با گلایه از بی تفاوتی برخی کشور‌های اسلامی نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: سران ۵۷ کشور‌های اسلامی با وجود جنایت‌های این رژیم نسبت به کودکان، زنان و بمباران بیمارستانها و مساجد آنچنان در خواب غفلت فرو رفته اند که گویا این جنایات را نمی‌بینند و نمی‌شنوند.

او افزایش حملات رژیم صهیونیستی در منطقه را حاصل حمایت‌های استکبار جهانی و حامیان آنان برشمرد.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به شهادت آیت الله قاضی طباطبایی، اولین شهید محراب در هشتم آبان ۱۳۵۸ گفت: راه شهادت و جهاد همچنان ادامه دارد و مجاهدانی همچون شهید دکتر علی حیدری پزشک ایرانی که در لبنان به شهادت رسید در سنگر‌های جهاد حضور دارند و با دشمنان تا پای جان مبارزه می‌کنند.

او شهادت معصومه کرباسی به همراه همسرش در حملات رژیم صهیونیستی را نمونه آشکاری از تجاوز و به خاک و خون کشیدن افراد بی گناه برشمرد و بابیان اینکه ظلم هیچگاه پایدار نمی‌ماند، گفت: مقاومت برابر ظالمان نیازمند بردباری است.

حجت الاسلام یوسف پور، افزود: استقامت و بردباری جبهه مقاومت امروز نه تنها در کشور‌های اسلامی بلکه در سراسر دنیا از جمله آمریکا چهره پلید جنایتکاران را برهمه آشکار کرده است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به جوانان جبهه مقاومت با تجلیل از شخصیت شهید سیدهاشم صفی الدین، فرمودند: امروز حزب الله قوی‌ترین مدافع لبنان و مستحکم‌ترین سپر برابر طمع ورزی رژیم صهیونیستی است که از دیرباز تجزیه لبنان را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام یوسف پور، با اشاره به حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس کشور‌های عضو بریکس، گفت: دیدار با روسای ۱۰ کشور جهان و علاقه مندی کشور‌ها در توسعه روابط با ایران از مهم‌ترین دستاورد‌های این سفر است.

خطیب موقت نمازجمعه کیش با اظهار امیدواری در خصوص حرکت دولت در مسیر اجرای عدالت در کشور گفت: خدمتگزاران کشور در سایه کابینه وفاق ملی می‌بایست مسائل و مشکلات کشور را شناسایی و برطرف کنند.

او از مسئولان خواست به مناطق آزاد کشور  و منطقه آزاد کیش توجه ویژه ای داشته باشند و هرچه سریع‌تر مشکلات این مناطق‌ را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام یوسف پور به تصویب لایحه حق کاپیتولاسیون در مجلس سنا در دوره پهلوی و سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در اعتراض به تصویب این لایحه اشاره کرد و گفت: سخنان حضرت امام خمینی (ره) نقطه عطفی در مبارزات مردم با حکومت پهلوی بود.

خطیب موقت نمازجمعه با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و نام گذاری این روز به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: این شهید نوجوان، خود را زیر تانک‌های دشمن انداخت و به شهادت رسید، رشادت و جوانمردی این نوجوان ۱۳ ساله مقدمه‌ای برای آزادی خرمشهر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه