English

تکذیب نقش ۲ نفر از کارمندان حراست بانک پاسارگاد در سرقت اتومبیل پول‌رسان بانک

روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در خصوص نقش 2 نفر از کارمندان حراست این بانک در سرقت اتومبیل پول‌رسان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

تکذیب نقش 2 نفر از کارمندان حراست بانک پاسارگاد در سرقت اتومبیل پول‌رسان بانک

به گزارش خبرگزاری موج، در اطلاعیه بانک پاسارگاد آمده است: ضمن تشکر از مأموران و کارآگاهان خدوم اداره آگاهی تهران بزرگ که مقتدرانه موفق به شناسایی و دستگیری سارقان مسلّح خودروی پول‌رسان بانک پاسارگاد شدند، با توجه به اینکه در ترکیب اعضای دستگیر شده دو نفر به عنوان کارمند حراست بانک اعلام شده‌اند، خاطر نشان می‌سازد: 2 نفر یادشده هیچگونه رابطه استخدامی با بانک پاسارگاد نداشته‌اند، بلکه از مأموران یک شرکت خدمات حفاظتی هستند که تحت نظر و با مجوز نیروی انتظامی فعالیت می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانیم: ضمناً برخی از بانک‌ها برای تأمین نیروی حفاظتی مورد نیاز خود موظف به استفاده از خدمات اینگونه شرکت‌ها هستند .

در پایان این اطلاعیه آمده است: توانمندی و سرعت عملیات اداره آگاهی تهران بزرگ برای شناسایی و دستگیری سارقان به قدری تحسین‌آمیز و گرانقدر است که بانک پاسارگاد ترجیح می‌دهد در اطلاع‌رسانی موضوع به همین مقدار بسنده و از ورود به جزئیات بیشتر که گویای سلامت، حقّانیت و کفایت همکاران بانک است، خودداری کند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه