English

دو فوتی بدلیل نبستن کمربند در دونقطه از تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو حادثه فوتی در تهران خبر داد که در هر دو حادثه به علت نبستن کمر بند ایمنی راننده در حادثه اول و سرنشین در حادثه دوم خودرو ها فوت کردند.

دو فوتی بدلیل نبستن کمربند در دونقطه از تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص خبر فوت بدلیل نبستن کمربند در دونقطه از تهران، اعلام داشت : متاسفانه در روز چهارشنبه شاهد وقوع دو تصادف فوتی در شهر تهران بودیم که حادثه و واژگونی اول یک دستگاه وانت پراید در خیابان وزرا در منطقه 6 و دیگری در  بزرگراه زین الدین و واژگونی پژو 206 بود که هر  دوی  آنها بعلت نبستن کمربند ایمنی روی داد .

وی افزود : در ساعت 04:10 صبح دیروز در محدوده خیابان وزرا به شمال راستگرد خیابان عماد مغنیه یک دستگاه وانت پرایدکه در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان  از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول کناری راه واژگون ، که راننده وانت از داخل خودرو به بیرون پرتاب می شود و باعث فوت دلخراش وی درصحنه حادثه می گردد.

سرهنگ جوانبخت گفت : تیم کارشناسی منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ  بلافاصله در محل حاضر  و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام دادند که دریافتند راننده وانت پراید قبل از حادثه  بدلیل خستگی  و خواب  آلودگی هیچ گونه آثار  انعکاسی  مانند خط ترمز از خود بر جای  نگذاشته و مستقیم و بدون آنکه ترمزی  بگیرد با جداول راه برخود کرده است . 

سرهنگ جوانبخت گفت : همچنین در ساعت 22:40 در  محدوده  بزرگراه بابایی به شرق قبل از استخر یکدستگاه سمند  بعلت تغییر مسیر با پژو 206 برخورد و منجر به واژگونی پژوی فوق می  گردد که متاسفانه سرنشین جلو پژو که خانم جوانی بوده به بیرون پرتاب که وی نیز در دم فوت می نماید . 

رئیس  اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : علت این دو فوتی  در  اصل واژگونی ها نبوده بلکه فقط و فقط نبستن کمربند ایمنی توسط راننده وانت پراید و سرنشین پژو 206 بوده است و باید این پرسش  مطرح شود که چرا با توجه به آموزش هایی که رانندگان دیده اند و اطلاع رسانی های  پلیس راهور ، باید راننده و سرنشینی پیدا شوند که کمربند ایمنی خود را نبندد .

وی بیان داشت : کمربند ایمنی  ساده ترین ابزاری  است که ناجی همه رانندگان در حوادث و تصادفات رانندگی می باشد و اگر این راننده و سرنشین اگر کمربند ایمنی خود را استفاده و بسته بودند این حوادث اتفاق نمی افتاد چرا که ابتدایی ترین اصول  رانندگی و قبل از  روشن نمودن خودرو این است که راننده و سرنشین کمربند ایمنی  خود را ببندند و این جای  بسی  تاسف دارد که دو جوان را به خاطر  نبستن کمربند ایمنی از  دست بدهیم . 

رئیس  اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ : از رانندگان خواست قبل از شروع به رانندگی  حتما کمربند ایمنی  خود را بسته و آنگاه اقدام به تردد نمایند و همیشه در حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده قبل از رانندگی حتما استراحت کافی  و لازم را داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم . 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه