English

پلیس آگاهی تهران بزرگ؛

قاتلین خیابان سپهسالار دستگیر شدند

پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار به کلانتری ۱۰۹ بهارستان اعلام شد و پس از چند ساعت از زمان وقوع جنایت قاتلین دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده می شوند.

قاتلین خیابان سپهسالار دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، با تایید خبر اولیه ، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت نموده است  .
در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر مذکر  بنام های فریبرز و سعید رخ داده که منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است.
با شناسایی مخفیگاه فریبرز  یکی از ضاربین،  تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده می شود.
فریبرز در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف و عنوان داشت : من و سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورت من زد. در همین زمان سعید به هواخواهی از من با چاقو یک ضربه به او زد و بلافاصله دو نفری از محل متواری شدیم.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با شناسایی عامل اصلی جنایت ، اقدامات جهت دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه