English

فرمانده کل انتظامی کشور:

تداوم روش شهدا ضمانت کننده سربلندی ملت ایران است

فرمانده کل انتظامی کشور در سومین یادواره ۵۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و عرصه‌های امنیت لرستان، اظهار داشت: لرستان یادآور سلحشوری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دفاع از حریم و وطن است.

تداوم روش شهدا ضمانت کننده سربلندی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان لرستان را جایگاه شهدای بزرگی همچون شهید «محمد بروجردی» به‌عنوان مسیح کردستان، «سید نور خدا موسوی»، شهید «رستمیان»، شهید «چاغروند» و دیگر شهدای بزرگ دانست و گفت: اثر وجودی شهدا موجب شد تا ما نیز اجازه حضور در این مراسم معنوی را داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور  اقتدای شهدا به اباعبدالله الحسین (ع)، داشتن مکتب و ایدئولوژی، شناخت امام‌زمان و حرکت در مسیر آن را مهم‌ترین راز جاودانگی همه شهدا از جمله شهید «قاسم سلیمانی» و «سیدرضی موسوی» عنوان کرد و افزود: مکتب حسینی مکتبی که زینب (س) را در دامان خود پرورش می‌دهد، همان مکتبی که مادران، همسران و دختران شهدا با تأسی به آن صبور و ازخودگذشته بوده و هستند.

سردار رادان در ادامه به جان‌فشانی شهدای انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور اشاره کرد و افزود: شهدا همواره حفظ انقلاب را واجب دانسته و در این راه با تقدیم جان ارزشمند خود یاری گر اسلام و انقلاب بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه شهدا، جاودانه و سیره آنها چراغ راه مردم و مسئولان است، گفت: ادامه حرکت، منش و روش شهدا سربلندی ملت ایران را تضمین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه