English

رئیس سازمان اجتماعی کشور:

پلیس امروزه با طرح های اجتماعی به توصیه امامین انقلاب عمل می کند

رئیس سازمان اجتماعی کشور ابراز داشت: پلیس امروز با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی بخش عمده ای از اقدامات خود را با اجرای طرح های اجتماعی انجام می دهد و این مهم قابل تقدیر وقدردانی است.

پلیس امروزه با طرح های اجتماعی به توصیه امامین انقلاب عمل می کند
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد عباسی، رئیس سازمان اجتماعی کشور در مراسم آغاز طرح همیاران اجتماعی اظهار داشت: در ابتدا اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) را تبریک می گویم و از برگزارکنندگان این طرح تشکر می کنم.

 وی گفت: توصیه امامین انقلاب همواره به انجام امورات کشور باهمکاری مردم بوده است و امروز فراجا در اجرای این طرح ها به این توصیه عمل می کند.

دکتر عباسی افزود: این که می بینیم پلیس با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی بخش عمده ای از اقدامات خود را با اجرای طرح های اجتماعی انجام می دهد، قابل تقدیر وقدردانی است.

رئیس سازمان اجتماعی کشور با بیان اینکه باید با این گونه اقدامات از رسیدن دشمن به هدفش جلوگیری کنیم، خاطر نشان کرد: امروز  یکی از دغدغه های رهبری برنامه هایی است که دشمن برای آسیب به جوانان و نوجوانان ما انجام می دهد که باید تلاش کنیم با این اقدامات و آگاه‌سازی های بهنگام آنها را ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه  امروز حوزه معاونت فرهنگی  اجتماعی فراجا این طرح  را ایجاد کرد تا به مردم ثابت کند همراه مردم است ،ادامه داد: دغدغه مردم در مورد آسیب هایی که وجود دارد بررسی شد و در این طرح برنامه‌هایی را تدارک دیدند که این دغدغه ها رفع شود.

دکتر عباسی با اشاره به اینکه امیدوارم این اتحاد عزت مند ملت ما حفظ شده و افزایش پیدا کند، افزود: در جامعه اسلامی زیبنده نیست برخی پدیده های اجتماعی مانند اعتیاد وجود داشته باشد و این طرح با همکاری بین پلیس و سایر دستگاه‌ها و با مردم اجرا می شود.

معاون وزیر کشور در پایان گفت:گفت: در کل کشور 3000پایگاه در کنار مساجد ایجاد خواهد شد تا با همکاری مردم و مسئولان مشکلات محلات رفع شود واین طرح به عنوان پایلوت از تهران آغاز و به دیگر مناطق کشور نیز منتقل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه