English

عملیات اجرائی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی دانشگاهیان با حضور رئیس جمهور آغاز شد

ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی دانشگاهیان در سراسر کشور امروز با حضور رئیس جمهوری و وزرای راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شروع شد.

عملیات اجرائی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی دانشگاهیان با حضور رئیس جمهور آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها تا به الان ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی به بهره‌برداری رسید، ۳ هزار و ۲۰۰ واحد نیز در حال احداث است و تا یکسال آینده تکمیل می شود، ۲ هزار و ۶۰۰ واحد هم کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

وی افزود: ما در پردیس‌های اصلی دانشگاهی اگر بتوانیم منازل مسکونی و خوابگاه متاهلی داشته باشیم دسترسی دانشجویان متاهل ما و اعضای هیات علمی جوان ما در بدو استخدام به مراکز پژوهشی و رفاهی راحت تر خواهد بود و این به نفع منافع ملی کشورمان است.

وزیر علوم گفت: یک نمونه موفق دانشگاه صنعتی اصفهان است که از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی منازل مسکونی در اختیار اعضای هیات علمی می‌گذارند.

وی افزود: در حال حاضر ما نمی‌توانیم از زمین های پردیسان استفاده کنیم زیرا طبق قانونی که داریم ساخت و احداث منازل مسکونی سازمانی را ممنوع کردند اگر این قانون از مراجع ذی صلاح اخذ شود مشکل نخبگان ما حل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه