English

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان دویست تختخوابی در چیتگر آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان دویست تختخوابی و فوق تخصصی کودکان موقوفه مرحوم دکتر کریم افشین با حضور رئیس دیوان عالی کشور در چیتگر آغاز شد.

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان دویست تختخوابی در چیتگر آغاز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ که این مسئولیت را برعهده گرفتم در دانشگاه یکی از مهمترین مشکلات، زیرساخت های فرسوده بیمارستان های ما بود.

وی افزود: متاسفانه برخی بیمارستان ها به اندازه ای شرایط بدی داشتند که در آستانه پلمپ بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیان کرد: بیمارستان علی اصغر که نسبتا به دیگر بیمارستان‌ها شرایط مناسبتری داشت شاهد بودیم بسیاری از اساتیدی که در این بیمارستان بودند امکان ارائه خدمت نداشتند.

پازوکی خاطرنشان کرد: بسیاری از گروه ها بشدت از کمبود جا گله مند بودند و ضریب اشغال که در شرایط عادی مطلوب است در این بیمارستان ۹۵ درصد است.

وی گفت:  ۸۰۰ هزار اتباع در منطقه غرب حضور دارد و شاهد هستیم علیرغم گسترش  در این قسمت،  هیچ مرکز دولتی برای ارائه خدمات نداشتیم.

پازوکی افزود: کمبود مرکز فوق تخصصی اهمیت و ضرورت داشتیم و جزء اولویت دانشگاه بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با عنوان اینکه تعداد موقوفات دانشگاه بسیار زیاد است، بیان کرد: نسبت به انجام این پروژه قطع امید کرده بودم که به سرانجام برسد اما پس از سه ماه به این آیین و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان حضرت رقیه(س) رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه