English

۸ هزار آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور افتتاح می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال همزمان با تهران در سراسر کشور آشپزخانه اطعام مهدوی راه اندازی می شود.

۸ هزار  آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور افتتاح می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین افتتاح اطعام مهدوی، اظهار داشت: امروز روز  بسیار بزرگی است، میلاد پر نور دوازدهمین اختر آسمان و به برکت این روز آشپزخانه اطعام مهدوی همزمان در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار فرج افضل اعمال است، گفت: همه ما منتظر این هستیم که منجی ظهور کرده و این ظلم و ستمی که در جهان وجود دارد را ریشکن کند.

IMG_20240225_135156

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه طبق آمار داده شده ۱۴ هزار کودک در غزه به شهادت رسیده است، عنوان کرد: این آمار تنها چند ماه اخیر غزه است، آمریکا در جنگ عراق بیش از دو میلیون نفر را در عراق کشته است.

وی افزود: اکنون نیز اگر حمایتهای آمریکا نبود اسرائیل نمی توانست این جنگ را ادامه دهد.

بختیاری با بیان اینکه اگر منتظر واقعی هستیم باید اصلاحات را از خودمان شروع کنیم، خاطر نشان کرد: مبارزه با ظلم و گره گشایی از مشکل مردم از جمله این کارها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ های کمیته امداد در زمان کرونا اجرای طرح مواسات بود، گفت: تلاش بر این بود تمام این فعالیت ها با نام حضرت مهدی(عج) انجام شود.

وی با عنوان اینکه توزیع ۳۰ میلیون اطعام مهدوی برای امسال هدفگذاری شده است، بیان کرد: همچنین با کمک خیرین، مساجد، نیروهای جهادی و مراکز نیکوکاری ۸ هزار آشپزخانه در کشور افتتاح می شود.

IMG_20240225_141021

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه