English

وزیر علوم:

باید در دانشگاه های جمهوری اسلامی آموزش های هنری و فرهنگی در کنار خدمات آموزشی و فناوری ارائه شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابراز داشت: در دانشگاه های جمهوری اسلامی باید آموزش های هنری، ورزشی و فرهنگی در کنار خدمات آموزشی، علمی و فناوری ارائه شود.

باید  در دانشگاه های جمهوری اسلامی آموزش های هنری و فرهنگی در کنار خدمات آموزشی و فناوری ارائه شود
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد علی زلفی گل در آیین افتتاح خوابگاه های جدیدالاحداث بانوی مجاهد "مرضیه حدیدچی" اظهار کرد: اگر مدیریت منسجم و واحدی برای آموزش های آکادمیک و فرهنگی در کنار هم دیده نشود شخصیت دانشجو جامع الاطراف نخواهد بود و در دانشگاه های جمهوری اسلامی باید آموزش های هنری، ورزشی و فرهنگی در کنار خدمات آموزشی، علمی و فناوری ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه امکان ساخت و ساز در ماههای سرد سال شهر همدان وجود ندارد ادامه داد: با همکاری، هم افزایی مضاعف و پیگیری های مستمر همکاران در دانشگاه بوعلی سینا همدان که جای قدردانی دارد و نیز حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد ۱۵خرداد موجب شد این ۲ مجتمع خوابگاهی با ظرفیت ۷۰۰ نفر در حداقل زمان ممکن کمتر از ۱۶ ماه به بهره برداری برسد.

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری، با بیان اینکه با پیگیری ها و دستور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور این ۲ مجتمع خوابگاهی اجرایی و افتتاح شد گفت: احداث این خوابگاه ها موجب می‌شود که والدین دانشجویان دغدغه مند نباشند و آرامش اجتماعی برای خانواده ها ایجاد می‌شود که باقیات صالحات است.

زلفی گل افزود: ۷۰۰ نفر از فرزندان که به امانت دانشگاه سپرده شدند مرجع امن و آسایش برای آنها ایجاد شده است که جای شکرگذاری و قدردانی دارد و نیز نام مبارک بانوی افتخار آفرین استان زینت بخش این ۲ مجتمع شده است که وجاهت خاصی به این مجتمع ها می‌دهد.

وی ادامه داد: خدمات این بانوی انقلابی که از بنیانگذاران سپاه پاسداران است را ارج می نهیم و این اقدام در راستای الگوسازی از کسانی که عمر خود را صرف پیشرفت این کشور کردند و استان همدان در این مورد پیشتاز است، اثربخش است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با این اقدام ستودنی دانشگاه و نامگذاری این بانوی انقلابی خوابگاه وجاهت پیدا می‌کند و فضای معنوی شکل می‌گیرد.

زلفی گل خطاب به ریاست دانشگاه افزود: در یک حرکت حرکت جهادی خواهش دارم که در اولین فرصت زمینه تغییر کاربری و یا تهاتر از طریق مولد سازی که در دولت سیزدهم زمینه آن فراهم است، زمین‌های تملک دانشگاه در خارج از پردیس دانشگاهی از طریق مزایده در اختیار شرکت‌های خصوصی قرار گیرد و معادل آن مبلغ در پردیس دانشگاهی ساختمان ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه استانداری چهار بلوک خوابگاهی به دانشگاه صنعتی همدان طی سفر رییس جمهور به استان واگذار کرده که به دلیل بدهکاری به ستاد اجرایی فرمان امام این بلوک‌ها به ستاد اجرایی واگذار شده ادامه داد: از نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) می خواهم این چهار بلوک به دانشگاه صنعتی واگذار شود.

در پایان این آیین از زحمات دست‌اندرکاران ساخت این ۲ مجتمع خوابگاهی قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه