English

شهرداری تهران به افتتاح پروژه های رفاهی شهروندان توجه ویژه دارد

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به افتتاح پروژه هایی در راستای ایجاد ظرفیت هایی جهت رفاه و آسایش شهروندان توجه ویژه دارد.

شهرداری تهران به افتتاح پروژه های رفاهی شهروندان توجه ویژه دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در یکصدو پانزدهمین پویش امید و افتخار و افتتاح مجتمع تجاری و فرهنگی رواق، اظهار داشت: شهرداری تهران به افتتاح پروژه هایی در راستای ایجاد ظرفیت هایی جهت رفاه و آسایش شهروندان توجه ویژه دارد.

وی با عنوان اینکه پروژه های خوبی در سال گذشته توسط شهرداری به بهره برداری رسید، افزود: برقی سازی خودرو، مسکن و… اشاره کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران شهر تهران را شهر ظرفیت ها عنوان کرد و افزود: شهرداری تلاش می‌کند با حمایت از بخش خصوصی امور را به مردم بسپارد.

فروزنده گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بود چرا که به واقع توسعه بدون مشارکت مردم محقق نمی شود.

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی شهرداری تهران نیز در این آیین، اظهارداشت: اگر بدنبال آبادانی کشور هستیم باید سرمایه گذاری بخش خصوصی را در کنار کارهای دولتی داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه برای تحقق پایه های تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب باید زمینه حضور مردم را فرآهم کنیم.

صارمی با اشاره به اینکه این پروژه در ۲۴ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: این پروژه اگر دولتی بود تا کنون باید منتظر برخی بروکراسی ها اداری می ماند.

معاون شهرسازی شهرداری تهران عنوان کرد: باید یک محیط امن برای سرمایه گذاران فرآهم کنیم چرا که سرمایه گذاران محتاط عمل کرده و بدنبال این هستند که با خیال آسوده فعالیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه