English

وزیر آموزش و پرورش از تیم والیبال دانش آموزی تقدیر کرد

وزیر آموزش و پرورش از تیم والیبال دانش آموزی ایران که با شکست آلمان به مقام قهرمانی جهان در صربستان دست یافت تقدیر کرد.

وزیر آموزش و پرورش از تیم والیبال دانش آموزی تقدیر کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، صادق ستاری فر معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش در آئین  تقدیر از تیم والیبال دانش آموزی، اظهارداشت: به تعبیر مقام معظم رهبری  شیر بچه های ایران زمین توانستند با برد خود کار تاریخی را رقم بزنند.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش برای حضور پر قدرت تیم های دانش آموزی تاکید بسیاری داشت و با جدیت، پشتیبانی و حمایت برای تحقق این مهم کمک کردند.

ستاری فرد عنوان کرد: ساخت ورزش قوی برای ایران قوی همیشه مورد تاکید بوده است که امیدواریم محقق شد.

رضا مراد صحرایی نیز در این آئین اظهار داشت: اتفاق بزرگی رقم خورد، گاهی آدم ها این اتفاقات را تا آخر عمر نمیتوانند خلق کنند، شیرینی این قهرمانی گوارای وجودتان.

وی افزود: یکی از دغدغه های ما در وزارت آموزش و پرورش سلامت جسمی دانش آموزان است چرا که لازمه یادگیری، نقش آفرینی و دقت است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که به سلامت زیستی دانش آموزان کمک کنیم و جزء اولویت‌ها وزاتخانه خواهد بود.

صحرایی بیان کرد: ما دوست داریم دانش آموزان روزی یک ساعت ورزش انجام دهند چرا که سبب تقویت کارگروهی، مشارکت و همفکری می شود.

وی با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است، عنوان کرد: در این راستا دو هزارو ۲۰۰ فضای ورزشی در این دولت ساخته شد.

وزیر آموزش و پرورش به جذب قهرمانان تیم دانش آموزی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد، بیان کرد: با توجه به اینکه اگر خواستار تربیت نسل خوبی هستیم باید معلمات نخبه داشته باشیم در این راستا قانونی تصویب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه