English

محمد علی زلفی گل درگذشت نخبه‌ علمی ایران را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تسلیت درگذشت «سید اسماعیل نصراللهی» جوان نخبه کشور، فقدان او را حسرت مضاعفی برای همه خدمتگزاران ساحت دانش دانست.

محمد علی زلفی گل درگذشت نخبه‌ علمی ایران را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، در پیام محمد علی زلفی گل وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری آمده است: بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد/باد غیرت به صدش نوع پریشان‌دل کرد. فرزند فرهیخته‌ام "سیداسماعیل نصرالهی" که هزاران امید به اراده‌ آهنین و اعجاب علمی‌اش داشتم، جهان را باقی گذاشت و به خالق خویش پیوست.

وی نوشت: در آیین تقدیر از او که به صبر و سربلندی از برگزیدگان رقابت علمی کنکور سال ۱۴۰۲ معرفی شده بود، شادمان از آن بودم که می‌تواند هم چون رویشی مبارک از نسل نو، مصداق جهاد علمی این روزگار باشد دریغ که سرنوشت او به گونه‌ای دیگر رقم خورده است. غیاب او حسرت مضاعفی برای من و همه‌خدمتگزاران ساحت دانش خواهد بود.

زلفی گل افزود: با قلبی غمگین و با رضایت به مشیت الهی، درگذشت آن گرانمایه‌ فرزند عزیز و پدر ارجمندش دکتر سیداحمد نصرالهی را به جامعه‌ دانشگاهی، بازماندگان داغدارش خاصه مادر محترمش تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌کنم که در تربیت آن فقیدسعید از جان مایه گذارده بود. آرامش جاودان نصیب آن ارواح عزیز گردد که؛ جهان پیر است و بی‌بنیاد /ازاین فرهادکش فریاد...

گفتنی است که دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه