English

علی زینی وند :

دستگاه‌ها به طور دغدغه‌مند به مسائل حوزه جوانان نگاه کنند

استاندار کرمان گفت: باید مفاهیم ستاد ساماندهی امور جوانان در بحث هویت به گونه ای باشد که چتر آن بالای سر همه ایرانیان قرار بگیرد و لازم است همه دستگاه‌ها به طور دغدغه‌مند به مسائل حوزه جوانان نگاه کنند.

دستگاه‌ها به طور دغدغه‌مند به مسائل حوزه جوانان نگاه کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محورت هویت دینی و ملی اظهار کرد: تشکل ها باید در موضوعاتی که دچار خلل هستیم ورود پیدا کنند.

وی افزود: در کشور با توجه به انباشت تجربه و علم، در تولید سند و راهبرد مشکل نداریم و حجمی از ایده های خوب در سطوح عالی کشور تولید شده اما نتوانسته ایم این حلقه را به اجرا وصل کنیم.

 زینی وند با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله) سه کلید واژه هویت انقلابی اسلامی ایرانی را فرمودند، تصریح کرد: باید مفاهیم ستاد در بحث هویت به گونه ای باشد که چتر آن بالای سر همه ایرانیان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه حجم زیادی از هویت جوانان برگرفته از فضای مجازی و مفاهیمی است که هیچ مناسبتی با هویت ایرانی، انقلابی و اسلامی ما ندارند افزود: به نظر بنده تولید و انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود ما بود و اعلام کردند خیلی به وظایف عمل نکردید و بخش زیادی از بیانیه آسیب شناسانه است و بخشی از آن نگاه راهبردی به آینده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان جزو مهم ترین ستادهاست و باید برنامه تولید کند، گفت: ظرفیت استفاده از قوانین وجود دارد و می توانیم در دل آن تولید فرصت بکنیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی دارد، عنوان کرد: کار انفرادی نتیجه نمی دهد و قطعا کار تشکلی به نتیجه می رسد.

براساس این گزارش، مهندس تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: تاکنون دو مرتبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان شرکت داشتم که این امر نشان دهنده اهمیت موضوع حوزه جوانان است.

وی با طرح این پرسش که چرا موضوع گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است؟ اظهار کرد:  این بیانیه نشان می دهد که همه چیز درست انجام نشده و باید در کنار سیاست گذاری و چشم انداز که در حال تبیین شدن است، نگرشی هم به گذشته داشته باشیم و این یک دیدگاه تحول گرا و آینده نگر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه