English

فرماندار فامنین خبرداد؛

افتتاح سه طرح کارآفرینی در فامنین

فرماندار فامنین گفت: همزمان با دهه فجر سه طرح کارآفرینی در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح شد که کارخانه خوراک دام و طیور با ظرفیت تولید ۶ هزار تن خوراک دام و ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی برای هشت نفر و با مشارکت صندوق کارآفرینی امید از جمله این طرح ها است.

افتتاح سه طرح کارآفرینی در فامنین

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید مجید شماعی فرماندار فامنین گفت: همزمان با دهه فجر سه طرح کارآفرینی در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح شد که  کارخانه خوراک دام و طیور در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۴۲ مترمربع با ظرفیت تولید ۶ هزار تن خوراک دام و ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی برای هشت نفر و با مشارکت صندوق کارآفرینی امید از جمله این طرح ها است.

افتتاح طرح کارآفرینی کارگاه قالیبافی

«سید مجید شماعی» افزود: کارگاه قالیبافی در روستای فیض آباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹ نفر نیز به بهره برداری رسید. 

وی ادامه داد: پرورش گوسفند در روستای امامزاده پیرنهان در مساحت ۶ هزار و ۷۴۵ مترمربع و ظرفیت ۶۱۰ راس دام مولد و تولید ۲۸۰ راس بره ماده و تولید ۶ تن گوشت قرمز با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۶ نفر از دیگر طرحهای این شهرستان است.

شماعی خاطرنشان کرد: بیست و ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع تعداد ۴۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته هفت میلیون ریال نیز برگزار شد.

فرماندار فامنین گفت: همزمان با دهه فجر سه طرح کارآفرینی در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح شد که  کارخانه خوراک دام و طیور با ظرفیت تولید ۶ هزار تن خوراک دام و ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی برای هشت نفر و با مشارکت صندوق کارآفرینی امید از جمله این طرح ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه