English

آغاز راهپیمایی خودروی ۲۲ بهمن در مشهد مقدس

در مراسم پایانی راهپیمایی امروز در مشهد، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

آغاز راهپیمایی خودروی ۲۲ بهمن در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم با قرائت آیاتی از سوره مبارکه فجر در مشهد آغاز شد.

برای دومین سال پیاپی راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد با حضور اقشار مردم با حضور استاندار خراسان رضوی، مقامات اجرایی و نظامی استان و قشر‌ها و صنوف مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایان در این آیین مسیر میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس، واقع در خیابان امام رضا (ع) مشهد را می‌پیمایند و در طول مسیر این راهپیمایی سرودهای انقلابی پخش می‌شود.

در شرایط پاندمی کرونا ،مردم  مشهد در قالب راهپیمایی موتوری و خودرویی و با رعایت دستورهای بهداشتی ،پیروزی خود را بر سالها ظلم و استبداد شاهنشاهی جشن می گیرند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی خودروها و موتورهای شرکت کننده در راهپیمایی نصب شده است.

 راهپیمایی موتوری در  مشهد مقدس

همچنین در ۲طرف خیابان امام رضا(ع) و مسیر راهپیمایی شعارنوشته هایی همچون "۲۲ بهمن‌ماه، تجدید بیعت ماست، نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، لا اله الا الله آمریکا عدوالله، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، نصب شده است.

لازم بذکر است که: "مرگ بر اسرائیل، ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم و هیهات من الذله، شعار نهضت ماست"، از دیگر شعارهایی است که پلاکارهای حاوی آن در ۲ طرف مسیر راهپیمایی به چشم می‌خورد.

شایان ذکر است که: در مراسم پایانی راهپیمایی امروز در مشهد مقدس ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

 راهپیمایی موتوری در  مشهد مقدس

 راهپیمایی موتوری در  مشهد مقدس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه