English

حسین شهرآبادی:

تست فوتسال ۸۴ داور و ۱۳ ناظر خراسان رضوی برگزار شد

مسئول کمیته داوران خراسان رضوی بیان کرد: قوانین فوتسال به طور مرتب و مکرر در حال تغییر است و ضرورت دارد داوران با آخرین قوانین این رشته آشنا باشند؛ لذا این تست هر ۶ ماه گرفته می‌شود.

تست فوتسال ۸۴ داور و ۱۳ ناظر خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین شهرآبادی مسئول کمیته داوران خراسان رضوی در اینباره در خبری اعلام کرد: ۸۴ داور و ۱۳ ناظر از سراسر خراسان رضوی در تست آمادگی جسمان ی پیش فصل فوتسال استان حضور دارند.

شهرآبادی در ادامه این خبر گفت: داوران خراسانی در تست‌های عملی و تئوری شرکت کرده و بعد از قبولی در آزمون‌های مربوطه برای قضاوت در لیگ‌های کشوری و استانی معرفی خواهند شد.

مسئول کمیته داوران خراسان رضوی همچنین متذکر شد: قوانین فوتسال به طور مرتب و مکرر در حال تغییر است و ضرورت دارد داوران با آخرین قوانین این رشته آشنا باشند؛ لذا این تست هر ۶ ماه گرفته می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: داوران نسبت به سال گذشته از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و داورانی که انتظار داشتیم تست‌های خود را به خوبی سپری کنند، فراتر از توقع ما ظاهر شدند.

مسئول کمیته داوران خراسان رضوی یادآور شد: داوران با توجه به قضاوتشان در مسابقات استانی و بازخوردی که از نمرات ناظران کشور گرفته‌اند، ارزیابی و به کشور معرفی می‌شوند؛ مانند سال گذشته ۵ داور در لیگ برتر، ۶ داور در لیگ یک و مابقی آنان در لیگ‌های پایه معرفی خواهند شد.

شهرآبادی خاطرنشان کرد: تست داوران فوتبال آقایان نیز به احتمال فراوان در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد و به دلیل آغاز لیگ برتر در مرداد یا شهریورماه، به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم تا تست داوران فوتبال خراسان رضوی فاصله زیادی با تست داوران کشور نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه