English

قهرمانی رقابت‌های کشوری بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد به خوزستان رسید

خوزستان مقام قهرمانی رقابت‌های کشوری بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد را از آن خود کرد.

قهرمانی رقابت‌های کشوری بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد به خوزستان رسید

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اعلام کرد: رقابت‌های کشوری بسکتبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی از پنجم اسفندماه به میزبانی واحد دزفول آغاز شده بود و بعد از برگزاری ۱۵ بازی با تعیین تیم‌های برتر پایان یافت.

سید محمدمهدی صافی افزود: این مسابقات با عنوان یادواره شهید سوداگر با حضور نمایندگان تیم‌های مناطق دهگانه دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع ورزشی واحد دزفول برگزار شدند.

وی ادامه داد: بعد از پنج روز رقابت نفس گیر، تیم خوزستان نماینده منطقه ۱۰ توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم‌های استان تهران نماینده منطقه هفت و استان کرمانشاه نماینده منطقه پنج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بیان کرد: این دانشگاه با توجه به در اختیار داشتن امکانات ورزشی مناسب، پیش از مسابقات مذکور میزبان مسابقات کشوری فوتسال خواهران و برادران نیز بوده و از هفته آینده مسابقات بسکتبال کشوری خواهران در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه