English

به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین صورت گرفت؛

افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور چینی مرجان، شاهین تپه به ارداق

در مراسمی با حضور استاندار، نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی و به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور چینی مرجان به شاهین تپه و ارداق افتتاح شد.

افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور چینی مرجان، شاهین تپه به ارداق
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین برای افتتاح و بازدید از چند پروژه و شرکت در جلسه شورای اداری به بخش دشتابی بوین زهرا سفر کرد.

پروژه بهسازی روکش آسفالت محور چینی مرجان- شاهین تپه- ارداق با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، عباسپور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا و حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر و با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره داری رسیده است.

راهداری قزوین2

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در ۶ماه گذشته ۹۳کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری در راه های شریانی، اصلی و فرعی این استان انجام شده است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این باره گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

راهداری قزوین1

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه ها تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل جابه جایی بار و  مسافر در راه ها دارد.

اداره کل راهداری قزوین11

حق لطفی ادامه داد: در نیمه نخست امسال آسفالت ۷کیلومتر از محور قزوین-بوئین زهرا، ۵کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت، ۱۲کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت، ۸کیلومتر از محور قزوین-تاکستان-آوج، ۱۴کیلومتر محور چینی مرجان-لیا-آقابابا-شاهین تپه-ارداق و لکه گیری ۲۰کیلومتر از آزادراه قزوین-زنجان انجام شد.

اداره کل راهداری قزوین1

وی گفت: محور قزوین-الموت (رجایی دشت-معلم کلایه) به طول ۶کیلومتر، آبیک-طالقان به طول ۹ کیلومتر، ارداق-شاهین تپه به طول ۷کیلومتر و لشکر ۱۶زرهی به طول ۵کیلومتر از دیگر  نقاطی بودند که امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آنجا اجرا شد.

راهداری قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود:برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت راه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه