English

شهردار محمدیه خبرداد:

ساخت و تجهیز اتاق های استراحت و نشیمن در مسجد المهدی( عج) محمدیه

شهردار محمدیه پیرامون اجرای طرح «مراجعه خادم به مخدوم» ،نورپردازی‌ در سطح شهر و اهدای ۴ حلقه لاستیک به رانندگان تاکسی فعال پاسخ داد.

ساخت و تجهیز اتاق های استراحت و نشیمن در مسجد المهدی( عج) محمدیه
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد پیری شهردار محمدیه در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین گفت:پیرو اجرای طرح «مراجعه خادم به مخدوم» و‌حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تعهدات داده شده با مشارکت شهرداری و هیات امنای مسجد المهدی( عج) محمدیه ساخت و تجهیز اتاق های استراحت و نشیمن جهت رفاه حال شهروندان و در راه ماندگان بالاخص در فصل زمستان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار محمدیه گفت:پیرو تعهدات داده شده به شهروندان بالاخص به هیات امنای مساجد اجرای عملیات عمرانی بازپیرایی مساجد در دستور کار قرار گرفت و اجرای عملیات فوق در همین راستا بوده است.

وی خاطر نشان کرد:اگر به دنبال نهادینه کردن اعتقادات ، ارزش ها ، باورهای دینی باشیم باید به مساجد اهمیت فراوانی بدهیم که مدیریت شهری محمدیه در این زمینه پیشقدم بوده است.

شهرداری محمدیه

شهردار محمدیه در ادامه با بیان اینکه در سال جاری اهتمام ویژه‌ای برای نورپردازی‌ در سطح شهر صورت گرفته است، گفت: نورپردازی پل ها،پیاده‌روها و معابر نیز از دیگر مواردی است که در دستور کار شهرداری قرار خواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه در گذشته روشن کردن پل ها ،معابر و فضاهای شهری تنها با هدف افزایش امنیت شهروندان و تسهیل تردد صورت می‌گرفت، گفت: در حال حاضر با گسترش تردد شهروندان در شب‌ها یکی از نکات مهم نگه داشتن فضای زیبای شهر در طول این مدت است. 

 شهردار محمدیه با بیان اینکه نورپردازی مناسب عاملی برای هویت بخشی به فضا است، عنوان کرد: با استفاده از این تکنیک می‌توان سرزندگی را برای شهروندان به ارمغان آورد و آرامش را در فضا برقرار کرد. 

 پیری خاطر نشان کرد: علاوه بر آن نورپردازی اصولی فضاهای مختلف شهری کارایی فضا را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقا می‌بخشد و ماندگاری شهروندان را در فضای بیرون تا دیروقت تقویت می‌کند.

محمد پیری پیرامون رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی محمدیه در جابه جایی مسافرین گفت:در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی های جامع بتوانیم اندکی از مشکلات اقتصادی رانندگان زحمت کش ،خستگی ناپذیر و تلاشگر را کاهش دهیم.

محمد پیری اظهار داشت:در راستای ارتقای ضریب ایمنی سفر شهروندان محمدیه_ مهرگان در روز حمل و نقل تعداد ۴ حلقه لاستیک به کلیه رانندگان تاکسی فعال اهدا گردید.

وی گفت:با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی در این خصوص برنامه های مهمی خواهیم داشت تا وضعیت زندگی رانندگان ناوگان حمل و نقل بهتر شود.

شهردار محمدیه گفت:نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دستور کار قرار گرفته تا شاهد ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان باشیم.

ایشان در پایان تاکید کرد: به همان اندازه که خدمت رسانی به رانندگان را ضروری می دانیم، انتظار داریم تاکسیرانان  نیز در جهت ارایه خدمت به مسافران همچون نگینی در استان بدرخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه