English

شهردار محمدیه خبرداد:

اجرای طرح کوچه های آسمانی

شهردار محمدیه از اجرای طرح کوچه‌های آسمانی با نصب بیش از ۷۰ تابلو به نام شهدا در کوچه های سطح شهر محمدیه خبر داد و گفت:این اقدام که از ماه های گذشته آغاز شده، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مقام شامخ شهدا صورت گرفته است.

اجرای طرح کوچه های آسمانی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد پیری شهردار محمدیه پیرامون نصب تابلوهای معرفی کوچه ها که مزین به نام و تصویر مبارک شهداست ، با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در ارتقای فرهنگ شهروندی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با اجرای طرح کوچه‌های آسمانی گام بزرگی در تکریم و معرفی شهدا در شهر بر خواهد داشت.

وی با اشاره به جزئیات طرح کوچه‌های آسمانی، افزود: این طرح برای نام‌گذاری کوچه‌ها به نام شهدا به‌خصوص کوچه‌هایی که خانواده شهید در آن سکونت دارند، اجرا شده است و در این مرحله از طرح چندین کوچه با نام شهدا نام‌گذاری می‌شوند.

پیری ادامه داد:این طرح با پیگیری کمیته نام‌گذاری شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر  اجرا شده و سپس اسامی برای تهیه و نصب تابلو در اختیار اداره خدمات شهری قرار گرفته است.

وی در خصوص زمان و برنامه رونمایی از  تابلوهای مذکور گفت: روز دوشنبه ۲۲اسفند همزمان با روز بزرگداشت شهدا و پس از حضور در غبارروبی مزار شهدای گمنام محمدیه و مهرگان از تابلوهای شهدا رونمایی خواهد شد.

شهرداری محمدیه

شهردار محمدیه با بیان اینکه در ساخت تابلوها از بهترین نوع و با ماندگاری زیاد استفاده شده ، گفت:تمام اطلاعات از بنیاد شهید دریافت و برای نصب روی دیوار ورودی کوچه ها طراحی‌ شده است.

وی در پایان افزود:در این طرح، تصویر شهدای عزیز، تاریخ ولادت و شهادت آنان درج می‌شود تا همواره در مقابل چشم همشهریان از جمله نوجوانان و جوانان قرار بگیرد و این موضوع را به‌ خوبی درک کنند که شرایط و امنیتی که در کشور داریم حاصل زحمات بزرگوارانی است که در همین کوچه‌ها و محله‌ها زندگی و رشد کرده و به درجه تعالی و بزرگ شهادت دست یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه