English

دادستان اسلام آبادغرب:

۱۰ نفر از اخلال‌گران نظم انتخابات در اسلام آبادغرب بازداشت شدند

دادستان اسلام آبادغرب از بازداشت 10 نفر از اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی در اسلام آبادغرب خبر داد.

10 نفر از اخلال‌گران نظم انتخابات در اسلام آبادغرب بازداشت شدند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از اراذل و اوباش قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی داشته‌اند و اقدام به خرید و فروش رأی، تجمع در درب شعب اخذ رأی، نزاع و درگیری داشته‌اند، نسبت به درگیری 10 نفر از اخلال‌گران نظم اقدام شده است.

وی افزود: طبق مصوبات شورای تأمین و دستور مدعی العموم هیچ گونه ارفاقات قانونی شامل این افراد نمی‌شود و نسبت به بازداشت موقت تک‌تک این افراد اقدام شده است.

دادستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ احتمال افزایش آمار بازداشتی‌ها متصور است، تصریح کرد: قانون‌شکنی از هیچ فردی در هر جایگاهی پذیرفته نیست و بدون اغماض با برهم‌ززندگان نظم جامعه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ملایری پیش از این هشدار داد:  ضابطین خاص و عام موظف و مکلف شده اند با تخلفات و جرائم انتخابات به ویژه تجمعات خارج از شعب اخذ رای برخورد شدید صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: گشت های انتظامی و رضویون بصورت محسوس و نامحسوس در روز انتخابات سازماندهی شده اند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی یا تجمع درب شعب اخذ رای، متخلفان و تجمع کنندگان بازداشت و تا بعد از فرآیند انتخابات در بازداشتگاه خواهند ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه