English

تصادف مرگ بار راننده ۱۶ساله فاقد گواهینامه با یک خانم در رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن عابر پیاده به علت تصادف با یک دستگاه خودرو پژو به رانندگی یک نوجوان ۱۶ ساله در منطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد.

تصادف مرگ بار راننده 16ساله فاقد گواهینامه با یک خانم در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در منطقه گلسار شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت تخطی از سرعت مطمئنه با رانندگی فردی ۱۶ ساله که فاقد گواهینامه است با عابر پیاده برخورد کرده، افزود: در این حادثه عابر پیاده که خانمی حدودا ۴۳ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان کرد: کارشناسان علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری پژو، سرعت غیر مجاز و نداشتن گواهینامه اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان از خانواده‌ها خواست از قرار دادن وسیله نقلیه حتی برای لحظه‌ای در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه به صورت جدی پرهیز کنند.

تصادف شدید سواری پراید با دانش‌آموز دوچرخه‌سوار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان همچنین از تصادف شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با دانش‌آموز دوچرخه‌سوار در شهر لشت‌نشاء خبر داد و گفت: متاسفانه در پی این حادثه دانش‌آموز به علت شدت جراحات وارده به کما رفت.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی شدید در خیابان امام (ره) شهر لشت‌نشاء، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، دانش‌آموز راکب دوچرخه که در حال عبور از عرض خیابان بوده با سواری پراید تصادف کرده است، افزود: در این حادثه شدید متاسفانه دوچرخه‌سوار کلاس ششم به بیمارستان منتقل و در کما به سر می‌برد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ادامه داد: کارشناسان علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم دوچرخه‌سوار اعلام کرده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه دوچرخه جزو وسایل نقلیه محسوب شده و هنگام وقوع تصادفات برابر با قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی با دوچرخه‌سواران مقصر برخورد می‌شود، اظهار کرد: همچنین لازم است رانندگان نسبت به افراد سالمند و کودکانی که در حال عبور از عرض خیابان یا کوچه‌ها هستند، توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری شود.

 

کشف عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی در آستانه‌اشرفیه

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۴۰۰ لیتر عرقیات گیاهی غیر بهداشتی در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شمسایی اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر فروش عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از اعزام پلیس به مغازه عطاری مورد نظر و کشف ۲۱۰ لیتر عرق چهل گیاه، ۱۱۰ لیتر عرق نعناع و ۸۰ لیتر عرق گیاه کاسنی غیربهداشتی خبر داد و بیان کرد: در این راستا متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و مغازه وی پلمب شد.

شمسایی با اعلام اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را مختل کند به صورت قانونی برخورد می‌کند از مردم خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه