English

مقتدایی:

همه بخش های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند + فیلم

عباس مقتدایی داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه بخش های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند، ما از تجربه هایی که داریم در این راستا باید استفاده کنیم.

همه بخش های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند + فیلم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، عباس مقتدایی داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور با تسلیت رخدادی که هفته گذشته در کشور اتفاق افتاد و قلب ملت را به درد آورد، اظهار داشت: امیدوارم که خداوند جبران کند برای ملتی که اینگونه در صحنه حضور پیدا کردند و اینگونه جامع و دشمن شکن کاری کردند که دشمنان مایوس و دوستان ملت ایران در دنیا شادمان شدند در عین حالی که همه در دلمان غم داریم و آن را ابراز کردیم .

 

وی افزود:  من فردی از جامعه دانشگاهی کشور هستم و در سه دوره مورد توجه، عنایت مردم اصفهان  بعنوان نماینده قرار گرفته و رای آوردم در این مقطع احساس کردم برای اینکه سلایق مختلف، رویکردهای مختلف و تفکراتی که میتوانیم آنها را در قالب نهاد های موجود کشور بیاوریم و عملیاتی کنیم لازم است که ثبت نام کنم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اقشار  مختلف جامعه ما اعم از روستاییان، کشاورزان،  شهرهای کوچک و بزرگ ما، زنان، مردان، کودکان، جوانان نوجوانان، افرادی که در موضع کارمندی و کارگری هستند، کسانی که در صنف هنرمندی هستند، همه این افراد چه در داخل و چه در خارج از کشور همه این افراد  باید مورد توجه قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام مقتدایی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری + فیلم

 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و پیشینه آن نشان می دهد که ملت ایران در ساختار سازی بسیار خوب عمل کرده است، امروز میبینید با درایتی که مقام معظم رهبری داشتند با استفاده  از ظرفیت های قانون اساسی  به خوبی توانستیم یک  موضوعی که میتوانست برای هر کشوری مشکل  آفرین باشد به خوبی از سر بگذرانیم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: باید قدردان و قدر شناس رهبر معظم ایران اسلامی باشیم که اینگونه در این دنیای متلاطم با این نوع شیوه حکومت گرگ صفتانه که در خارج از کشور و نظام سلطه میبینید چگونه ایران را بعنوان مرکز آرامش و ملت ایران را  بای قرشناسی کنیم که اینگونه خط انقلاب و اسلام را دنبال می کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همه بخش های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند، ما از تجربه هایی که داریم  در این راستا باید استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه