English

ترویج مکتب سردار سلیمانی صیانت از اصول مقاومت است

شهردار منطقه ۳ معرفی و ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گام بلندی در راستای صیانت از مکتب مقاومت بر شمرد که تبیین و نهادینه کردن آن نیازمند برنامه های درازمدت در سطح جامعه است.

ترویج مکتب سردار سلیمانی صیانت از  اصول مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در مراسم  شب شعر و تجلیل از آثار برگزیده دومین بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار که در مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرورش یافته و به بلوغ رسیده بود توانست جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: ریشه درخت انقلاب اسلامی ایران با خونفشانی ها و رشادت های هزاران انسانی آبیاری شده که فداکارانه در راه دفاع از کشور در مقابل تجاوزگری های دشمنان ایستادگی کرده اند و سردار سلیمانی سرلوحه آنها قرار دارد.   

جوانی به برگزاری مراسم های دومین سال بزرگداشت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بصورت کاملا مردمی و خود جوش اشاره کرد که با مشارکت شهروندان، مساجد، بسیج و شهرداری منطقه اجرا می شود.

در این مراسم، اشعار ی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سعید بیابانکی، محمود حبیبی کسبی، محمد حسین نعمتی و قاسم صرافان ارائه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه