English

عزت‌الله ضرغامی در همدان:

شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در افتتاح دستکند زیرزمینی سامن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود.

شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پنجشنبه ۸ دی‌ماه در حاشیه بازدید از افتتاح دستکند زیرزمینی سامن و اشاره به اعتبارات مرمت یخدان میرفتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود.

وی این مجموعه را دستکندی ویژه، خارق العاده و منحصربفرد در حد غارعلیصدر همدان دانست 

وی افزود: اعتبارات مرمت یخدان میرفتاح در سال ۱۴۰۱ حوزه میراث فرهنگی استان همدان دیده شده است که در صورت نیاز و پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی، این اعتبارات را افزایش می دهیم.

عزت‌الله ضرغامی پنجشنبه ۸ دی‌ماه در حاشیه بازدید از افتتاح دستکند زیرزمینی سامن در جمع خبرنگاران، این مجموعه را دستکندی ویژه، خارق العاده و منحصربفرد در حد غارعلیصدر همدان دانست و اظهار کرد: شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود.

ضرغامی ادامه داد: با مجموعه ای از برنامه های تکمیلی این دایره را کامل و از مناطق مختلف بهم وصل کنیم تا این دستکند یکی از جاذبه های مهم جهانی و پایگاه خوبی برای گردشگری و آشنایی مردم با میراث فرهنگی کشور شود.

وی با تاکید بر فراهم سازی امکانات کامل ایمنی برای بازدید عموم از این دستکند، گفت: ملایر شهر جهانی منبت است و هنرمندان این حوزه هنرمندانی منحصربفرد در حوزه هنری کاربردی هستند که در زندگی مردم نقش دارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعیین تکلیف خانه منصوری، قول پیگیری داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر