English

امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت؛

رئیس جمهور بت بزرگ خودروهای بی کیفیت داخلی را بشکند

امام جمعه بندرلنگه گفـت: یک سوال بزرگ ذهن همه را سخت درگیر کرده است ما توان ساخت ناوشکن دنا با این عظمت و افتخار داریم، چرا توان اصلاح وضع اسفناک صنعت خودرو و مدیریت قیمت کمرشکن آن را نداریم.

رئیس جمهور بت بزرگ خودروهای بی کیفیت داخلی را بشکند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تفسیر آیه ۳۱سوره اسراء، گفت: این آیه درباره وضع نابسامان دوران جاهلیت در زنده به گور کردن فرزندان است که امروز متاسفانه در جاهلیت مدرن ما به شیوه های نوین سقط جنین و قتل نفس را امری معمولی کرده‌ایم؛ وضعیت نرخ رشد جمعیت در کشور ما هولناک است

وی اظهارداشت: همگان باید برای برون رفت از وضعیت موجود برنامه داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: ارتقاء امت اسلامی و نزدیکی دل‌های آحاد امت اسلامی به یکدیگر در مقابل کفر ظلم و استکبار.است که باید ریشه آن در جهان خشکیده شود.

وی با اشاره به روز ملی جمعیت، افزود:، تلاش برای افزایش نسل، جوان شدن نیروی انسانی و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین فرایض مسئولان و آحاد مردم است، راه نجات کشور از این خطر رسیدن به نرخ ۲/۵فرزندی و فرهنگ سازی ازدواج آسان است.

امام جمعه بندرلنگه ادامه داد: ۱۲میلیون جوان مجرد داریم، در صورت حمایت از آن ها در امر ازدواج به هنگام فرزندآوری این خطر کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر و آغاز هفته دهه کرامت گفت: صدا و سیما، وزارت ارشاد اسلامی، هنرمندان و اصحاب رسانه وظیفه سنگین الگوسازی هنری از شخصیت حضرت معصومه(س) در روزگاری که حجمه علیه دختران و مسلمان به اوج رسیده است برعهده دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا با اشاره به مسئله قاچاق سوخت در هرمزگان اظهارداشت: متاسفانه مسئله قاچاق سوخت و مواد مخدر به یک معضل اجتماعی، اقتصادی و امنیتی برای هرمزگان تبدیل شده، اما علیرغم فریاد التماس مردم روز به روز این مسئله رهاتر می‌شود، امید مردم این است که دولت، مجلس و قوه قضائیه علاجی برای این درد بزرگ بردارند و نیروی انتظامی مظلوم و مقتدر، مردم بیگناه هرمزگان را در این مسئله حمایت کند.

امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: دریانوردی ۷۰هزار کیلومتری گروه ۸۶نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی در صنعت دریانوردی ایران بود که با یک ناوشکن تماماً ایرانی انجام شد.

وی افزود: ارتش مقتدرما با این کار اقتدار خود را به رخ دشمنان کشید، ما به ایران عزیز و توانایی صنعتی و رزمی نیروهای متخصص مان افتخار می‌کنیم. اما یک سوال بزرگ ذهن همه را سخت درگیر کرده است ما که توان ساخت ناوشکن دنا با این عظمت داریم چرا توان اصلاح وضع اسفناک صنعت خودرو و مدیریت قیمت کمرشکن آن را نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا ادامه داد: آقای رئیسی، مسئله خودرو یک عقده برای مردم شده شما را به بت شکنی می‌شناسیم؛ بت بزرگ صنعت انحصاری و بی‌کیفیت خودرو را بشکن و ملتی را از دست این ها نجات دهید.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: با امضای توافق نامه احداث خط راه آهن رشت آستارا با حضور دو رئیس جمهور ایران و روسیه به صورت تصویری زمینه تبدیل ایران به یک شاهراه بزرگ جهانی فراهم شد. با این اتفاق مهم دو قاره آسیا و اروپا به هم وصل می شود و ایران به عنوان یک هاپ ترانزیتی ضمن نقش‌آفرینی در اقتصاد جهان، درآمدهای ارزی قابل توجهی را برای خود به ارمغان خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه