English

فرهادی:

گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندید‌اهای انتخابات گزارش نشده است

فرماندار تهران گفت: کمیته‌های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندید‌اهای انتخاباتی گزارش نشده است.

گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندید‌اهای انتخابات گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری موج،  عیسی فرهادی ،  فرماندار تهران در خصوص حوزه های انتخابیه تهران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه تهران با ۳۸۱۰ شعبه اخذ رأی انتخابات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شهر تهران ۳۴۷۷ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۳ نفر تایید، ۱۵۹ نفر انصراف و مابقی رد صلاحیت شدند.

فرهادی گفت:همچنین ۱۲۳ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست ۸۲ نفر موافقت شد و ۵۸ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از سایر شهرستان‌ها به تهران را داشتند که با درخواست ۳ نفر موافقت شد.

وی بیان کرد:در شهر تهران ۴۹۸۱۲ نفر در شعب اخذ رأی امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و جمعا با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

فرماندار تهران تصریح کرد:کمیته‌های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندید‌های انتخاباتی گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه