English

نادر فلاحی:

جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو تکمیل می شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از به سرانجام رسیدن جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو با تخصیص ۶ و نیم میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه با فرماندار شهرستان نمین گفت: با تخصیص اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومانی برای پروژه جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو پرونده این پروژه مهم در شهرستان نمین بسته می‌شود.

وی افزود: در این جلسه پروژه‌های گردشگری شهرستان نمین بررسی شد و مقرر شد با اعتبار ویژه‌ای که اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تخصیص می‌دهد و با تامین باقی اعتبار مورد نیاز از سوی فرمانداری مسیر دسترسی فندقلو نهایی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه شهرهای عنبران و نمین در زمینه صنایع دستی پیشرو هستند و شهر عنبران به عنوان شهر ملی گلیم شناخته می‌شود اعتباری را هم برای بازسازی و تجهیز نمایشگاه صنایع دستی در این دو شهر اختصاص می‌دهیم.

فلاحی گفت: تصمیم‌گیری درخصوص واگذاری غرفه‌ها در نمایشگاه‌های صنایع دستی شهرهای نمین و عنبران را به فرماندار نمین محول می‌کنیم تا با واگذاری آنها به فعالان این عرصه موجب رونق گرفتن صنایع دستی باشند.

وی افزود: هفت پروژه مهم گردشگری در شهرستان نمین در حال حاضر در مرحله عمرانی قرار دارند و ۱۶ موافقت اصولی در سال ۱۴۰۰ برای این شهرستان صادر شده است که نشانگر تحول گردشگری در این شهرستان است.

طیب امینی، فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه گفت: موضوع مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو یکی از اساسی‌ترین نیازهای گردشگری شهرستان نمین است که با توجه به اعتبار ویژه‌ای که اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای این پروژه تخصیص داده است و با تامین باقی اعتبار مورد نیاز توسط فرمانداری این موضوع به سرانجام می‌رسد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه