English

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

اردبیلی‌ها روزانه بیش از سه هزار بار با ۱۱۰ تماس می‌گیرند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: مردم این استان روزانه سه هزار و ۱۵۰ بار با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای دریافت انواع کمک‌ها تماس می‌گیرند.

اردبیلی‌ها روزانه بیش از سه هزار بار با ۱۱۰ تماس می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سردار تقوی اظهار کرد:  از تعداد سه هزار و ۱۵۰ بار تماسی که مردم با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای دریافت انواع کمک‌ها تماس می‌گیرند به طور میانگین هزار و ۲۰۰ مورد منجر به عملیات می‌شود.

وی افزود: ۸۵ مناسبت ملی و مذهبی در طول سال وجود دارد که پلیس در تمامی این مناسبت ها مانند طرح نوروزی، ماه محرم و اربعین، روز جهانی قدس و ۲۲ بهمن ماه در آماده باش بوده و به مردم ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به صدور ۵۴ هزار جلد گذرنامه در ۶ ماه نخست سال جاری در استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد ۴۲ هزار گذرنامه عادی و ۱۲ هزار گذرنامه نیز زیارتی است.

وی با بیان اینکه تعطیلی برای پلیس و نیروی انتظامی معنا ندارد، اظهار کرد: خادمان شما در نیروی انتظامی همیشه و در همه حال به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به همنوعان است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال نیروی انتظامی بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نوع خدمت به مردم استان اردبیل ارائه کرد.

سردار تقوی ادامه داد: در این مدت مردم قدرشناس این استان بیش از ۱۰ هزار بار با سامانه ۱۹۷ پلیس تماس گرفتند که بیشتر این تماس‌ها جهت قدردانی از پلیس و اعلام اظهار رضایت از خادمان خود در نیروی انتظامی بود.

وی با بیان اینکه شعار هفته انتظامی امسال "پلیس هوشمند، مردم قانون مدار " نامگذاری شده است، گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی (۱۳ تا ۲۰ مهر ماه) برنامه‌های متنوعی در استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه