English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه جامع صنعت ساختمان ۲۷ مهر ماه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان ۲۷ تا ۳۰ مهرماه امسال در اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه جامع صنعت ساختمان ۲۷ مهر ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، رسول محققیان درنشست خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی گفت : این شرکت در رسته های مختلف نمایشگاه های مختلفی را برگزار می کند که یکی از گسترده‌ترین رسته‌ها، رسته ساختمان و زیرگروه‌های این صنعت بزرگ در کشور است.

وی افزود: در سال‌های گذشته نمایشگاه کاشی و سرامیک از نمایشگاه ساختمان جدا شده همچنین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک از نمایشگاه کاشی و سرامیک جدا شده است.

محققیان اظهار داشت: بازاریابی و هماهنگی هر ۲ نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان و نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی اصفهان بر عهده مجموعه سازمان نظام مهندسی است.

وی بیان کرد: ظرفیت فعلی ایران برای تولید کاشی و سرامیک حدود ۶۰۰ میلیون متر مربع است که  در شرایط مطلوب می‌توان ۴۰۰ میلیون متر مربع مصرف داشته باشد و ۲۰۰ میلیون متر مربع تولیدات مازاد است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان از ۲۷ تا ۳۰ مهر ماه و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک و شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی از ۱۹ تا ۲۲ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه