English

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خبر داد

غرق شدن پدری با ۲ فرزندش در سد کهنک اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از غرق شدن پدری با 2 فرزندش در سد کهنک اصفهان خبر داد.

غرق شدن پدری با 2 فرزندش در سد کهنک  اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده  گفت: مردی به همراه 2 فرزندش به دلیل بی احتیاطی در کنار سد روستای کهنک اصفهان جان خود را از دست داد.

وی افزود: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن مردی به همراه 2 فرزندش ماموران در محل حادثه با خانمی مواجه شدند که عنوان کرد به همراه همسر و 2 فرزند (دختر و پسرش) برای استراحت به این محل آمده بودند و پدر خانواده به منظور تفریح و سرگرمی فرزندانش را از حفاظ سد عبور داد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بنابر گفته های این خانم، به دلیل لغزنده بودن دیواره کناره سد هر 2 فرزندش به داخل سد سرخورده و همسرش برای بیرون آوردن آن ها به داخل آب رفت اما هر 3 نفر به دلیل عمق زیاد و شدت موج آب غرق شده و جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه با همکاری ماموران، عوامل آتش نشانی و تیم های غواص در محل حضور یافتند که تلاش آن ها برای یافتن اجساد غرق شدگان در حال انجام است، به کسانی که برای تفریح و استراحت به حاشیه سدها و حاشیه رودخانه ها می روند هشدار داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در همه حال مراقب فرزندان خود باشند و هنگام سپری کردن اوقات فراغت جوانب احتیاط را به کار بسته تا چنین حوادث ناگواری برای آن ها پیش نیاید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه