English

در گفت‌وگو با موج مطرح شد؛

تعزیرات حکومتی لرستان، قاچاقچیان اسباب بازی را نقره داغ کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از کشف یک محموله قاچاق اسباب بازی و مجازات قاچاقچیان بازداشت شده در این استان خبر داد.

تعزیرات حکومتی لرستان، قاچاقچیان اسباب بازی را نقره داغ کرد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، بهرام براری، گفت: خوشبختانه با کشف یک کامیون قاچاق اسباب بازی در این استان، قاچاقچیان این محموله مبلغ 562 میلیون تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان ، تصریح کرد: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان، حین بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده، مقادیر فراوانی اسباب بازی قاچاق کشف و ضبط کردند که پرونده جهت رسیدگی بیشتر، به تعزیرات حکومتی لرستان ارجاع شد.

براری ادامه داد: شعبه 3 ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد پس از بررسی محتویات پرونده، متهمان را به دلیل محرز بودن قاچاق کالاهای مکشوفه، علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت جزای نقدی 562 میلیون تومان نیز محکوم کرد.

وی با تاکید بر نظارت مستمر و تشدید گشتهای سیار این اداره کل و دیگر شهرستان‌های تابعه جهت رصد بازار و نظارت بر قیمت‌ها، گفت: تشکیل شعب سیار جهت رسیدگی به تخلفاتی از جمله گرانفروشی، احتکار، اختفا و امتناع از عرضه کالا در سطح بازار از اقدامات این اداره کل است.

او افزود: در این گشت‌ها، قاضی تعزیرات در کنار بازرسان، کارشناسان و ناظران دستگاه‌هایی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، شرکت پخش فرآورده های نفتی، سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی به عنوان متولی امر نظارت کامل دارد.

مردم، تخلف اصناف را به سامانه 135 گزارش کنند

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: یکی از موضوعاتی که در این روزها به صورت خاص و ویژه به آن پرداخته می شود، تشدید و استمرار گشت‌ها، کنترل قیمت ها در بازار لرستان و رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن است که از عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه 135 موارد را اعلام تا به صورت قاطع، در همان مکان به تخلفات رسیدگی، و با متخلفین برخورد قانونی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه