English

حمید لطف اللیهان:

تقویت‌ برنامه های فرهنگی شهرداری در شبکه های مجازی/فعالیت های شهرداری به بهانه کرونا تعطیل نیست

شهردار اردبیل گفت: این شایسته نیست که بهانه کرونا اقدامات فرهنگی اجتماعی خود را تعطیل کرده و در ایام مبارک ماه رمضان شعائر اسلامی و دینی خود را به فراموشی بسپاریم بلکه باید راهکاری مناسب جایگزین و اتخاذ شود.

تقویت‌ برنامه های فرهنگی شهرداری در شبکه های مجازی/فعالیت های شهرداری به بهانه کرونا تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حمید لطف اللیهان شهردار اردبیل در آیین تجلیل از جانبازان شاغل  در شهرداری اردبیل  برگزار شد گفت:چنانچه به رعایت فاصله های اجتماعی در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید شده است اما این شایسته نیست تمامی اقدامات و فعالیت های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و عمرانی خود را تعطیل کرده و شعائر دینی و اسلامی خود را به فراموشی بسپاریم.

وی با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی مذهبی "سی شب سی منبر" در ایام ماه مبارک رمضان که باهدف بهره گیری از منابر مذهبی روحانیون   بصورت مجازی توسط شهرداری اردبیل برگزار میشود، افزود: مشکل کرونا به زودی مرتفع نشده و نیازمند زمان و مباحث علمی است و ضروری است با اتخآذ راهکار مناسب،تغییر روش و شیوه  تمامی برنامه ها و اقدامات شهرداری را اجرا کنیم و به فراموشی نسپاریم.

**جانبازان نیروهای مخلص و  سرافرازان جامعه هستند

شهردار اردبیل همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تصریح کرد: جانبازان نیروهای مخلص و  سرافرازان جامعه هستند و نباید دِین آنها فراموش شود چرا‌ که اگر ایثار و مجاهدتهای شهدا و جانبازان را  به فراموشی بسپاریم جامعه به سمت بی هویتی رفته و اثرات و تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

لطف اللهیان بیان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا نیروهای ارزشی، بسیجیان و پاسداران بمانند روزهای جنگ در سنگر خدمت بوده و در سطح جامعه در کنار مردم بودند و بسیج گونه اقدامات قابل ارزشمندی انجام دادند که اکنون نیز نقش پررنگی نیز در پویش کمک مومنانه نیز ایفا کردند.

شهردار اردبیل ادامه داد: همواره این امنیت و  آرامش را مدیون ایثارگری شهدا جانبازان و مدافعینی هستیم که مخلصانه از کشور خود دفاع کردند و بایستی فرهنگ ایثار به جوانان و نسل آینده انتقال پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه ما هم ایثارگرانه باید در مسیر خدمت بوده و در انجام تکلیف هایمان جدی باشیم گفت: همواره شهرداری اردبیل یک مجموعه خدوم بوده و نشان دادند در ایام کرونایی و ایام تعطیلات بعد از کادر درمانی بی وقفه تلاش کردند که جا دارد از زحمات و تلاش تمام کسانی که در پیشگیری از کرونا نقش ایفا کردند تقدیر و قدردانی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه