English

رییس مجمع نمایندگان استان یزد؛

مشکلات مهم حوزه وقف راکد ماندن موقوفه ها طی سالیان گذشته است

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: از مشکلات مهم حوزه وقف، راکد ماندن موقوفه ها طی سالیان گذشته، گرانی بیش از اندازه پذیره و مطالبات مالی اوقاف و کمبود نیروی انسانی در این اداره در شهرستان های تفت و میبد بوده است.

مشکلات مهم حوزه وقف راکد ماندن موقوفه ها طی سالیان گذشته است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید جلیل میرمحمدی رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه پیگیری موقوفه های شهرستان های تفت و میبد و به جریان انداختن این ظرفیت راکد، با حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیدار و گفتگو کرد.

در پی این دیدار با سه درخواست اعزام تیم کارشناسی املاک و اقتصادی، انجام پروژه های مشارکتی اوقاف با دیگر ارگان های دولتی و بررسی ارتقاء تشکیلات اداری اداره اوقاف حوزه های انتخابیه موافقت شد.

گفتنی است پیش از این میرمحمدی در بازدیدهای خود از موقوفه های شهرستان های تفت و میبد و جلسات مختلفی که با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد و دیگر مسئولین ذی‌ربط در استان و شهرستان های تفت و میبد داشت، مسائل سه‌گانه ذکر شده را به صورت کارشناسی پیگیری کرده بود.

از مشکلات مهم حوزه وقف، راکد ماندن موقوفه ها طی سالیان گذشته، گرانی بیش از اندازه پذیره و مطالبات مالی اوقاف و کمبود نیروی انسانی در این اداره در شهرستان های تفت و میبد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه