English

فرمانداری بافق اعلام کرد:

چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد

معاون سیاسی فرماندار بافق، دبیر ستاد و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری بافق همزمان با سایر فرمانداری ها و بخشداری های سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به صورت ویدئو کنفرانس در چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور استاندار یزد، مدیرکل انتخابات و کارشناسان وزارت کشور، با مشارکت مجریان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به میزبانی استان یزد با هدف برنامه‌ریزی برای انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

گفتنی است: معاون سیاسی فرماندار بافق، دبیر ستاد و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری بافق همزمان با سایر فرمانداری ها و بخشداری های سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به صورت ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت کردند.

در این دوره آموزشی که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مطالبی در خصوص قوانین جدید انتخابات،فرآیند انتخابات، روز رای گیری و انتخابات و کرونا بیان شد.

لازم به ذکر است: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که در این راستا ۱۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۰۲ روستا در سراسر کشور واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه