English

سردار میرحیدری خبر داد:

اجرای طرح سلمان محمدی در ۱۴ نقطه از شهر اصفهان / بکارگیری تمام توان نیروی انتظامی برای کنترل جرایم و ناهنجاری ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح سلمان محمدی در 14 نقطه از شهر اصفهان خبر داد.

اجرای طرح سلمان محمدی در 14 نقطه از شهر اصفهان / بکارگیری تمام توان نیروی انتظامی برای کنترل جرایم و ناهنجاری ها

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار میرحیدری بیان کرد: پلیس اصفهان طرح سلمان محمدی را در 14 نقطه از شهر اصفهان و 40 نقطه از استان با همکاری مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر، روحانیون عزیز و بسیجیان غیور با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از جوانان اجرایی می کند.

وی گفت: نیروی انتظامی در جهت کنترل جرایم و ناهنجاری های جامعه با تمام توان پای کارآمده و در این مسیر نیازمند حمایت بیشتر دستگاه قضائی است.

سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به حضورحبیبی رئیس کل دادگستری و آقای  قاسمی مدیر کل سیاسی امنیتی استان اصفهان در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان بیان داشت: نیروی انتظامی در جهت کنترل جرایم و ناهنجاری های جامعه با تمام توان پای کارآمده و در این مسیر نیازمند حمایت بیشتر دستگاه قضائی است.

وی ضمن تشکر از همکاری و حمایت های دستگاه قضائی استان اصفهان و دادستان های و قضات این استان با مجموعه نیروی انتظامی ادامه داد: جلسه امروز قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان با هدف افزایش تعامل و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: اصفهان شهر شهیدان است و امروز اگر در این استان مسئله ای باعث تکدر خاطر مردم عزیز و ولایی شده و فرهنگ دینی اسلامی کم رنگ شده باید بتوانیم موضوع را مدیریت و مهار کنیم .

این مقام انتظامی جوانان کشورمان را مهم ترین رکن و منابع کشور دانست و گفت: دشمن دنبال تغیر باورها و اعتقادات جوانان ما است و در صدد است که هنجارها را به ناهنجاری ها تبدیل کند، دشمن جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده که وظیفه ما صیانت از سرمایه های کشورمان است.

سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه مردم عزیز اصفهان نیز همکاری خوبی با پلیس و دیگر دستگاه های اجرا کننده طرح سلمان محمدی دارند اظهار داشت: این طرح با نگاه صیانت از جوانان کشورمان به صورت اقنایی ، ارشادی است و برای هدایت جوانان عزیز ی است که تحت تاثیر فرهنگ های غربی قرار گرفته اند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه