English

مهدی قلیان اول:

مسافران ورودی از مرز دوغارون باید ‌تست کرونا بدهند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: با توجه به تأکید امروز رییس جمهور به نظارت بر مرزهای شرقی کشور برای جلوگیری از ورود نوع هندی کرونا، انجام تست کرونا از مسافران مرز دوغارون انجام می شود.

مسافران ورودی از مرز دوغارون باید ‌تست کرونا بدهند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : مسافران افغانستانی که از مرز زمینی دوغارون وارد خراسان رضوی می‌شوند، قبل از عزیمت به ایران باید تست سلولی ـ مولکولی در کلینیک ایرانیان هرات بدهند و کارت تاییدیه سلامت در مرز ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: درصورتی که علائمی از جمله تب داشته باشند در مرز دوباره از آنها تست کرونا گرفته می‌شود و نا زمانی که تاییدیه سلامت وجود نداشته باشد امکان ورود نخواهند داشت.

مهدی قلیان اول تصریح کرد: پیش از این، از مسافران هوایی شهرهای کابل، مزارشریف و هرات در فرودگاه مشهد نیز تست کرونا گرفته می شد اما یک هفته است که این روند متوقف شده، اما با توجه به تأکید امروز رییس جمهور به نظارت بر مرزهای شرقی کشور برای جلوگیری از ورود نوع ویروس کرونای هندی ، انجام تست کرونا از این مسافران مرز دوغارون  از سرگرفته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه