English

استاندار اصفهان :

برگزاری نمایشگاه ها نقش بسیار مهمی در تولید و به کار گرفتن چرخ اقتصاد دارد

استاندار اصفهان برگزاری نمایشگاه ها رادر رونق تولید بسیار مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها نقش بسیار مهمی هم در تولید و هم در به کار گرفتن چرخ اقتصاد دارد.

برگزاری نمایشگاه ها نقش بسیار مهمی در تولید و به کار گرفتن چرخ اقتصاد دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه دام، طیور ، آبزیان و دامپزشکی در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دنبال راه اندازی ایر لاین وخط های هوایی بین ایران و نخجوان و اقلیم کردستان وبغداد هستیم.

وی ادامه داد:از چندین غرفه بازدید داشتم و با مدیران و فعالان اقتصادی در این حوزه گفتگو داشتم؛ همه از برگزاری نمایشگاه بسیار راضی بودند و از افزایش ۸۰ درصدی بازدید کنندگان و بستن قراردادهای مختلف خبر دادند.

این مقام مسئول همچنین از حضور کشور های خارجی مانند عراق ولبنان و اقلیم کردستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد،هر چه زودتر با رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا به تپه های اقتصادی بازگردیم.

وی تصریح کرد:حضور فعال و پر نشاط فعالان اقتصادی برای بنده بسیار مورد اهمیت وجالب بود که امروز این نشاط و فعالیت و هماهنگی و امید آفرینی را در این نمایشگاه می بینم.

عباس رضایی در خصوص تاثیر برگزاری اینگونه نمایشگاه ها درافزایش سرمایه گذاری و جذب سرمایه های داخلی و خارجی اذعان کرد: وجود بیماری کرونا و محدودیت های مسافرتی وهمزمانی این نمایشگاه با تعطیلی های اخیر و عدم اطلاع رسانی مناسب منجر شد از برخی شهر ها و استانهای کشور نتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد:علاوه بر اقدامات انجام شده باید به دنبال اقدامات بهتری مانند راه اندازی ایر لاین ها در بخش های مختلف باشیم و این یکی از ضروریات است.

استاندار اصفهان تصریح کرد : ما به دنبال راه اندازی ایر لاین وخط های هوایی بین ایران و نخجوان و اقلیم کردستان و همچنین بغداد هم برای زیارت و سیاحت و هم در بحث اقتصاد،هستیم.

وی در پاسخ به اینکه در سال های آتی چگونه از برگزار کنندگان نمایشگاه حمایت خواهید کرد اظهار داشت: آنها باید از ما حمایت کنند و با برگزاری نمایشگاه فعال باشند وما نیزاز آنها حمایت خواهیم کرد.

استاندار اصفهان در پایان اظهار داشت: در این مدت که در این جایگاه خدمت می کنیم،سعی کردیم نقش هماهنگ کننده راداشته باشیم و از هر طریق که از دست ما برمی آید مشوق و هماهنگ کننده حضور پر رنگ فعالان اقتصادی باشیم.

به گزارش موج ؛ نوزدهمین نمایشگاه دام طیور آبزیان و دامپزشکی از ۱۸ خردادماه سال جاری با حضور ۱۷۰ شرکت از استان های مختلف کشور،در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز به کار کرده و تا امروز 21 خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌تواننداز ساعت ۱۱الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه