English

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی:

رأی دادن یکی از وظیفه‌های اصلی امت اسلامی است

امام‌ جمعه اهل سنت تربت‌ جام گفت: رئیس‌ جمهور منتخب باید با نهایت دلسوزی به خواسته‌های به‌حق مردم در همه زمینه‌ها جامعه عمل بپوشاند.

رأی دادن یکی از وظیفه‌های اصلی امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی امام‌ جمعه اهل سنت تربت‌ جام بیان کرد: به مردم شریف ایران اسلامی توصیه می‌کنم که همه حق‌ دارند در انتخابات شرکت کنند و از این حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت نهایت استفاده و بهره را ببرند.

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در ادامه گفت: رأی دادن یکی از وظیفه‌های اصلی امت اسلامی است، چون ممکن است خدایی نکرده با عدم شرکت در انتخابات ، ممکن است افرادی بر مسند امور و تعیین سرنوشت کشور قرار بگیرند که اصلح نباشد.

امام‌ جمعه اهل سنت تربت‌ جام همچنین تصریح کرد: پس از همین‌ الآن در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشید چون رأی شما پشتوانه قوی برای آینده کشور و ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنید که برای خدا کار کند، در خدمت اسلام و نظام مقدس اسلامی ایران باشد و به فکر معیشت، اقتصاد، امنیت، سیاست و اقتدا و آبروی کشور اسلامی باشد.

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در خاتمه با اشاره به اینکه رئیس ‎جمهور منتخب باید با نهایت دلسوزی به خواسته‌های به‌حق مردم در همه زمینه‌ها جامعه عمل بپوشاند، بیان کرد: اگر رئیس‌ جمهور با رأی بالا انتخاب شود می‌تواند به‌عنوان سفیر ایران اسلامی در محافل بین‌المللی و شورای امنیت از آبروی نظام اسلامی، رهبری و مردم دفاع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه