English

سید مسعود عظیمی؛

اجرای پویش بخشش کریمانه در دهه کرامت ۹ زندانی محکوم مالی را آزاد کرد

دهه کرامت در یزد با کمک ستاد دیه استان یزد و خیران شاهد آزاد محکومان مالی غیر عمد بودیم.

اجرای پویش بخشش کریمانه در دهه کرامت 9 زندانی محکوم مالی را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۹ محکوم مالی در دهه کرامت با اجرای پویش ” بخشش کریمانه” خبر داد.

به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) با اعلام این خبر گفت: با مشارکت خیرین و نیکوکاران و اجرای پویش بخشش کریمانه در یزد تعداد ۹ مددجو جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد ۷ محکوم مالی، ۱ محکوم دیه حادثه کار و ۱ محکوم مهریه بودند.

عظیمی در ادامه گفت: بدهی این محکومین مالی مبلغ ۸۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال زمینه آزادی این ۹ محکوم مالی از زندانهای استان یزد فراهم آمد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان گفت : با همکاری این سازمان بنر های مربوط به این پویش چاپ و در اماکن پر تردد شهر نصب گردیده و همینطور تیزر ساخته شده توسط ستاد دیه به صورت مکرر از صدا و سیمای استان پخش که موجب اطلاع مردم در خصوص این طرح و کمک های ان به ستاد دیه استان یزد گردید.

عظیمی در پایان از همکاری مردم و خیرین دارالعباده تقدیر و تشکر به عمل آورده و گفت : بزرگرترین سرمایه ی ستاد دیه استان اعتماد همشهریان و نیکوکارانی هستند که در تمام فصول سال و به مناسبت های متفاوت این ستاد را تنها نگذاشته و با کمک های خود زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه