English

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان

هوای خنکی را تا پایان هفته خواهیم داشت/بارش یک میلی متری

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به وضعیت آب و هوای همدان تا پایان هفته، عنوان کرد: با توجه به بارش یک میلی‌متری باران در استان دمای هوا رو به کاهش است.

هوای خنکی را تا پایان هفته خواهیم داشت/بارش یک میلی متری

به گزارش خبرگزاری موج همدان، روح‌اله زاهدی،   کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان  با بیان اینکه  هوای خنکی را تا پایان هفته خواهیم داشت، گفت: با توجه به بارش یک میلی‌متری باران در  استان دمای هوا رو به کاهش است و در بعضی مواقع شاهد قطرات باران هستیم که بارش باران به کیفیت هوا افزوده و هوای خنکی را برای هم استانی‌ها به همراه دارد.

 وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر وزش باد موقتی و نسبتاً شدید را نیز انتظار می‌رود.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش یک میلی‌متری باران در این استان، گفت: با توجه به بارش باران در استان دمای هوا رو به کاهش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان یک میلی‌متر بارش ثبت شده است، افزود: درروز گذشته در شهرستان فامنین سه میلی‌متر، تویسرکان یک میلی‌متر، بهار یک میلی‌متر، رزن یک میلی‌متر و در شیرین‌سو با حجم ۰.۱ میلی‌متر کمترین بارش را به خود اختصاص داده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان  کمترین دما ۱۴ درجه سانتیگراد و بیشترین دما ۳۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در ۲۴ساعت گذشته ایستگاه بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اسداباد با ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه