English

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان اصفهان خبر داد:

تهیه بسته های معیشتی برای دهه محرم با هزینه ای بالغ بر۶ میلیارد تومان

همزمان با روز بزرگداشت مقام خبرنگار جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بزرگداشت مقام خبرنگار از تهیه بسته های معیشتی با کمک استانداری،فرمانداری و ائمه جمعه با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان جهت ارسال به مناطق محروم خبر داد.

تهیه بسته های معیشتی برای دهه محرم با هزینه ای بالغ بر۶ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،سردار علی مقوا ساز با اشاره به اینکه ۱۹ شهید خبرنگار داریم که ۱۷ تن از آنها مربوط به دوران دفاع مقدس و دو نفر آنها از شهدای اخیر هستند، به بیان تعاریفی از خبرنگار پرداخت و اظهار داشت: خبرنگار آیینه زلال و پاک جامعه است که با سلیقه؛ نگاه؛ ذوق و استعداد و مسئولیتی که دارد می‌تواند جامعه را به سمت مسیر اصلی حرکت دهد.

وی خبرنگاران را مانند تابلوهای راهنما در مسیر تحول جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت:خبرنگاران با نشان دادن ویژگی‌های اسلامی می‌توانند به مردم برای رسیدن به تمدن اسلامی کمک کنند.

وی خبرنگاران را افسران جنگ نرم دانست و گفت:خبرنگاران در عرصه جنگ نرم با قلم خویش در جنگ رسانه‌ای بزرگی با دشمن که هر آنچه در توان داشت به میدان آورد، به سر می‌برند.

این مقام مسئول در ادامه به اقدامات بسیج و سپاه در یک سال و نیم اخیر اشاره و ازعان کرد: اقداماتی که در بسیج و سپاه پا به پای مردم در یک سال و نیم اخیر انجام شد تنها در دوران دفاع مقدس قابل مشاهده بود.

سردارمقواساز تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی همه بدنه بسیج وارد میدان شدند و ما از ضدعفونی معابر؛کمک به بیمارستانها، غربالگری، کمک به مردم و تهیه آبمیوه برای بیماران و حضور  درآرامستان باغ رضوان و کمک به شست و شو و غسل بیماران کرونایی فعالیت نمودیم و در عرصه حل مشکلات مردم با تمام وجود تلاش نموده و حداقل دهها هزار نفر به میدان آمدند.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت بیش از ۱۵۰ نفر زندانی آزاد نموده و ۳۰۰ خانه تعمیر کردیم و ۱۵۰۰ جهیزیه و ۷۰۰ هزار بسته‌معیشتی تهیه کردیم و در اختیار نیازمندان قرار دادیم و در حال حاضر نیز درمنطقه سی سخت ده منزل در حال ساخت و آماده شدن است.

سردار مقواساز اذعان کرد: بسیج یعنی حرکت مردمی، از دل مردم و برای مردم و شما خبرنگاران و عکاسان نیز که برای مردم فعالیت می‌کنید بسیجی هستید.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان اصفهان در پایان از آخرین اقدام که مربوط به دهه محرم  می باشدیاد کرد و اظهار داشت:با کمک استانداری،فرمانداری و ائمه جمعه ۶ میلیارد تومان بسته معیشتی برای ارسال به مناطق محروم آماده شده است و برای عشایر اصفهان نیز تعدادی تانکر خریداری نمودیم.

همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در این جلسه با اشاره به ایات ۲۰تا۲۴ سوره نمل در قرآن کریم، اظهار داشت: در این آیات و براساس عملکرد هدهد در مقابل سلیمان نبی؛ ویژگی های نابی برای خبرنگاری و ارسال خبر بیان شده است.

حجت‌الاسلام صادقی اولین ویژگی برای یک خبرنگار خوب، ذوق، استعداد، عشق و علاقه خبری است، چه بسا افرادی دارای علم کافی خبر و خبرنگاری باشند ولی ذوق لازم را نداشته باشند.

وی افزود: دومین ویژگی یک خبرنگار خوب در تراز انقلاب اسلامی، سرعت در انتقال خبر است که از عملکرد هدهد در آیات سوره نمل برداشت می شود. سومین خصیصه خبرنگار این خواهد بود که زمان و مکان برای آن مطرح نیست و ذات خبر مهم است، البته حق طلبی دیگر ویژگی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در تشریح وظایف خبرنگار در شرایط کنونی، ابراز کرد: مسئولیت روشنگری، هدایتگری و بصیرت افزایی از جمله رسالت های مهم خبرنگار است؛ فرهنگ سازی دیگر رسالت خطیر این قشر جهادگر است، چرا که دشمنان درصدد از بین بردن فرهنگ، همیت، غیرت وحیای اجتماعی ما هست.

به گزارش موج؛ در پایان این جلسه خبرنگاران و عکاسان خبری به بیان مسائل مرتبط با اخبار بسیج و سپاه پرداختند و ازخبرنگاران در این جلسه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه