English

محمدحسین استادآقا:

بسیج همه امکانات آستان قدس رضوی برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد: پیرو اجرای دستورات ۸ ماده‌ای تولیت آستان قدس با توجه به پایش و ارزیابی انجام شده درباره نیاز‌های فوری بیماران کرونایی و خانواده‌های درگیر بیماری، کمبودها به جهت کمک مشخص شده است.

بسیج همه امکانات آستان قدس رضوی برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی عنوان کرد: به همت بنیاد کرامت رضوی، زائرسرای رضوی در بلوار چمن مشهد به مرکز ارائه خدمات درمانی سرپایی ویژه بیماران کرونایی تبدیل شد.

محمدحسین استادآقا در ادامه این خبر گفت: پیرو اجرای دستورات ۸ ماده‌ای تولیت آستان قدس مبنی بر بسیج همه امکانات این مجموعه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کاهش آلام بیماران کرونایی، بنیاد کرامت رضوی نیز پای کار آمد و بخشی از نیاز‌های مهم شهر مشهد را تامین کرد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی همچنین ادامه داد: متناسب با شرایط بحرانی کنونی، با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ، مرکزی را برای ارائه خدمات درمانی سرپایی ویژه بیماران کرونایی در زائر شهر رضوی واقع در خیابان چمن ۹۹ راه‌اندازی کرده است.

استادآقا اظهار کرد: با توجه به پایش و ارزیابی انجام شده درباره نیاز‌های فوری بیماران کرونایی و خانواده‌های درگیر بیماری، مشخص شد کمبود فضا‌های درمانی برای انجام اقدامات سبک مانند معاینه سرپایی و تشخیصی، از نیاز‌های ضروری است و بر همین اساس تصمیم به تجهیز و راه‌اندازی این مرکز در زائرسرای رضوی گرفته شد.

وی تصریح کرد: این مرکز در گام نخست با ۸۰ تخت، فعال و به انواع امکانات تخصصی بیمارستانی به‌ویژه کپسول‌های اکسیژن‌ساز تجهیز شده و کادر درمانی این مرکز هم از خادمیاران سلامت و شامل ۲ پزشک، ۱۰ پرستار و ۶ نیروی خدماتی هستند که در دو شیفت، به مراجعه‌کنندگان خدمت می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: تجهیز داروخانه و استفاده از ۲ آمبولانس از دیگر خدماتی است که در صورت نیاز و طبق هماهنگی با بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد، بیماران دارای شرایط حاد، به سرعت از زائرسرا به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال داده شوند.

استاد آقا در خاتمه تاکید کرد: تدابیر و اقدامات عاجل دیگری نیز برای کمک به مردم مشهد در نظر گرفته شده که طی روز‌های آینده نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه