English

جوادوحدتی فرد:

شرط تبادلات تجاری از گمرک دوغارون، منوط به ایجاد ثبات درافغانستان است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی بیان کرد: نگرانی‌های نهفته برای فعالیت‌های اقتصادی در افغانستان کماکان در حال افزایش است و متاسفانه شاهد هستیم همه در حال خروج و مهاجرت از این کشور هستند.

شرط تبادلات تجاری از گمرک دوغارون، منوط به ایجاد ثبات درافغانستان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جوادوحدتی فرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: افزایش تبادلات تجاری از گذرگاه مرزی دوغارون ، منوط به ایجاد ثبات درافغانستان است.

وحدتی فرد در ادامه این خبر افزود: افزایش تبادلات تجاری از گمرک دوغارون ، منوط به ایجاد ثبات درافغانستان توسعه روابط تجاری ایران و افغانستان است و بدون وجود ثبات در جامعه، تجارت معنا پیدا نمی‌کند و متاسفانه اوضاع نابسامان افغانستان موجب رشد مهاجرت از این کشور، حذف تجارت و سرمایه گذاری در افغانستان خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: پس از ایجاد حاکمیت جدید در افغانستان، تردد ناوگان تجاری از مرز دوغارون با افزایشی اندک و آرام به ۷۰۰ دستگاه کامیون در روز رسیده است، اما شرایط موجود رسیدن به هدف گذاری صورت گرفته مبنی بر تبادلات ۲ هزار دستگاه در روز را دور از دسترس ساخته است.

وحدتی فرد در خاتمه این خبر خاطر نشان کرد: نگرانی‌های نهفته برای فعالیت‌های اقتصادی در افغانستان کماکان در حال افزایش است و متاسفانه شاهد هستیم همه در حال خروج و مهاجرت از این کشور هستند که این مساله تجارت و سرمایه گذاری در افغانستان را به خطر انداخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه