English

ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان یزد در شهرستان میبد انجام شد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در راستای اجرای سیاست های تحولی دستگاه قضا ملاقات مردمی ویژه این هفته در شهرستان میبد برگزار شد.

ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان یزد در شهرستان میبد انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری یزد در حاشیه این دیدار بیان داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) یکی از شاخصه های کارگزار انقلاب اسلامی مردمی بودن بیان شده که در همین راستا دیدار چهره به چهره به غیر از مرکز استان که هرهفته برگزار می گردد به صورت ویژه در شهرستان میبد برگزار شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه دیدار چهره به چهره مردم از نزدیک و پاسخگویی با سعه صدر و شنیدن صحبت های آنها است.

وی تصریح کرد: در این دیدار که در راستای اجرای سیاست های تحولی دستگاه قضا و به منظور مرتفع نمودن مشکلات مردم صورت گرفته است به درخواست های حقوقی و قضایی مراجعین پاسخ و دستورات لازم صادر گردید.

دهشیری در رابطه با بیشترین درخواست های مراجعین ابراز کرد: بیشترین موضوع طرح شده از سوی مراجعین در این دیدار، عدم پاسخگویی برخی از ادارات دولتی و نداشتن اطلاعات حقوقی کافی بود.

لازم به ذکر است در این دیدار که نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری، معاونین قضائی رئیس کل به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به درخواست های 50 نفر از مراجعین پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه