English

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا؛

تربیت کودکان و نوجوانان مهمترین رسالت دلسوزان نظام است

امام جمعه بندرلنگه گفت: مهمترین رسالت امروز دلسوزان نظام تلاش برای تربیت صحیح کودکان و نوجوانان است.

تربیت کودکان و نوجوانان مهمترین رسالت دلسوزان نظام است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری رئیس مرکز فرهنگی تبلیغی  آینده سازان کشور  با حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه دیدار کرد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در این دیدار اظهار کرد: مهمترین رسالت امروز دلسوزان نظام تلاش برای تربیت کودکان و نوجوانان است.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا گفت: در راستای تربیت کادر مفید و نیروی انسانی متخصص برای نظام جمهوری اسلامی و برای تمدن سازی نوین اسلامی آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با  مرکز آینده سازان در شهرستان بندرلنگه اعلام می داریم.
شبکه روحانیت در شهرستان آماده همکاری در زمینه تربیت کودکان و نوجوانان برای  ساختن ایرانی بهتر برای ایران اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا ابراز داشت: تعامل خوب روحانیت و آموزش و پرورش در شهرستان زمینه تحقق این مسئله را فراهم آورده است، امید است با حمایت بیشتر از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و تسهیل حضور  طلاب و روحانیون در مدارس شاهد تقویت این ارتباط مفید و موثر است.
شایان ذکر است در این  جلسه حجت الاسلام و المسلمین منتظری رئیس مرکز فرهنگی تبلیغی  آینده سازان کشور برنامه های این مرکز را تبیین و از اجرای طرح تعالی دختران در مدارس دختران و برنامه های فرهنگی مختلف در مدارس پسرانه با همکاری حوزه های علمیه برادران و خواهران گزارشی  را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه