English

رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد:

آغاز غربالگری هوشمند واحدهای صنفی در استان مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: غربالگری هوشمند واحد های صنفی در استان مازندران آغاز شد.

آغاز غربالگری هوشمند واحدهای صنفی در استان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر اظهار داشت: در گام سوم طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید مطابق با ماده 2 قانون مدیریت بحران در استان مازندران آغاز شد، تمامی کارکنان واحد صنفی در زمان بازدید بازرسان اصناف از محل کسب و کارشان موظف هستند که کارت هوشمند تزریق دستکم یک دُز واکسن کرونا خود را ارائه دهند و در غیر این صورت واحد صنفی متخلف شناخته شده و تا زمان تزریق واکسن، واحد صنفی مدنظر پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تمام کارکنان واحدهای صنفی موظف هستند علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی، بارکد تزریق واکسن خود را بر روی شیشه فروشگاه‌ها نصب کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: دراجرای طرح ن ظارت هوشمند واحدهای صنفی در بستر سامانه امید در کنار بازرسی‌های یک هزار و 720 نفر به عنوان بسیج اصناف و سازمان صمت استان، 160 بازرس بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل هم در این طرح مشارکت خواهند داشتند.

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس اومیکرون در کشور، بازرسی‌ها از واحدهای صنفی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند دوباره خسارت زیان ‌باری را به بدنه اقتصاد کشور وارد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه